Medisindispenser i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Medisindispenser
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Kommunene har følgende krav:
• Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
• Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
• Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
• Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
• Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
• Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
• Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
• Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
• løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
• løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
• løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
• Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
• løsningen skal ha loggfunksjon.
• En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
• Plattformen skal ha en sikker pålogging.
• løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
• Leverandør må fremvise en utviklingsplan for integrasjon/dialog med kommunenes elektroniske pasientjournalsystem (epj)
• løsningen skal være etablert og utprøvd i flere kommuner med dokumentert gevinst.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved 10 dagers karensperiode før oppdragsgiver har adgang til å inngå kontrakt på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
518244
-
Sted:Asker
-
Registrert:Thursday 19. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Tjeneste på bil i asker: pristilbud ønskesService på bil. Regnr AE40804. Bilen har gått rundt 70 000 km. Fikk nytt batteri i fjor, samt skiftet nye bremseskiver. Ønsker pristilbud inkl. Moms. Helst i Asker området.
-
Asker
-
Friday 29. November 2024
-
-
Service kjøleromVi trenger service på vårt kjøleaggregat. Kondensator er ikke tidligere renset og gir i dag lite kjøling. Mvh Frank
-
Asker
-
Friday 29. November 2024
-
-
Bytte stikkontakter/utenpåliggendeVi trenger å bytte 5. Stk stikkontakter, de vi har er festet med en skrue og ikke barnesikret. Vi må bytte til stikkontakter som festes med to skruer og er barnesikret. Ledningen mellom to av disse s...
-
Asker
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Sparkle 55kvm gips plate takHar lagt nye gipsplater i taket som er 55kvm. Trenger hjelp med å sparkle skjøter og skruene.
-
Asker
-
Thursday 28. November 2024
-
-
Montere vegghengt kjøkkenvifteKjøkkenvifte er kjøpt inn og skal monteres, en Thermex trend model 90 kjøkkenhette 60 cm veggmodell sort med motor. Tror røret som er fra utlufting i taket må beskjæres. Vi behøver en som kan montere...
-
Asker
-
Thursday 28. November 2024
-
-
VW - PASSAT- 16 mod - 2.0l Diesel - Defroster problemPassat 2016 Diesel 2. 0L Automat- km stand: 167' Defroster problem. Defroster og varme i baksete fungerer ikkje. Her ser det ut som at 2 stk ventil/actuator har låst seg. Viften fungerer. Vedlagt vcds...
-
Asker
-
Thursday 28. November 2024
-