Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Merkevarebygging konsulenttjenester
Nmbu har i forbindelse med profilering og merkevarebygging behov for tjenester som skal hjelpe oss til å videreutvikle og definere merkevaren nmbu, samt bidra til å posisjonere oss som bærekraftsuniversitetet og øke vår synlighet.
vår merkevare og den økte synligheten skal bidra til å skape interesse og positiv omtale i forhold til våre fagområder og verdigrunnlag. Alt i hht. NMBUs overordnede strategi for 2019-2023.
Oppdragsgiver
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet nmbu (org. Nr. 969 159 570) har et særlig ansvar for å utføre forskning og utdanning som sikrer livsgrunnlaget for fremtidige generasjoner. Vi leverer kunnskap for livet, og bærekraft er forankret i alt vi gjør. nmbu har 1800 ansatte og 6275 studenter og er organisert i sju fakulteter, flere forskningssentre og en universitetsadministrasjon. nmbu har i dag campus på Ås og i Oslo, og samlokaliseres på Ås fra våren 2021. nmbu har også et forskingssenter i Sandnes.
i tråd med NMBUs etiske retningslinjer stiller universitetet krav til at FNs menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner er oppfylt i hele verdikjeden som berøres av en anskaffelse. nmbu legger vekt på å ha et bærekraftsperspektiv - også i innkjøpsprosesser, og er medlem av Etisk Handel Norge.
nærmere opplysninger om oss finner du på NMBUs hjemmesider
Anskaffelsens formål og omfang
nmbu har i forbindelse med profilering og merkevarebygging behov for tjenester som skal hjelpe oss til å videreutvikle og definere merkevaren nmbu, samt bidra til å posisjonere oss som bærekraftsuniversitetet og øke vår synlighet.
vår merkevare og den økte synligheten skal bidra til å skape interesse og positiv omtale i forhold til våre fagområder og verdigrunnlag. Alt i hht. NMBUs overordnede strategi for 2019-2023.
Anskaffelsens verdi anslås til ca. nok 500 000, - eks mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
vår merkevare og den økte synligheten skal bidra til å skape interesse og positiv omtale i forhold til våre fagområder og verdigrunnlag. Alt i hht. NMBUs overordnede strategi for 2019-2023.
Oppdragsgiver
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet nmbu (org. Nr. 969 159 570) har et særlig ansvar for å utføre forskning og utdanning som sikrer livsgrunnlaget for fremtidige generasjoner. Vi leverer kunnskap for livet, og bærekraft er forankret i alt vi gjør. nmbu har 1800 ansatte og 6275 studenter og er organisert i sju fakulteter, flere forskningssentre og en universitetsadministrasjon. nmbu har i dag campus på Ås og i Oslo, og samlokaliseres på Ås fra våren 2021. nmbu har også et forskingssenter i Sandnes.
i tråd med NMBUs etiske retningslinjer stiller universitetet krav til at FNs menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner er oppfylt i hele verdikjeden som berøres av en anskaffelse. nmbu legger vekt på å ha et bærekraftsperspektiv - også i innkjøpsprosesser, og er medlem av Etisk Handel Norge.
nærmere opplysninger om oss finner du på NMBUs hjemmesider
Anskaffelsens formål og omfang
nmbu har i forbindelse med profilering og merkevarebygging behov for tjenester som skal hjelpe oss til å videreutvikle og definere merkevaren nmbu, samt bidra til å posisjonere oss som bærekraftsuniversitetet og øke vår synlighet.
vår merkevare og den økte synligheten skal bidra til å skape interesse og positiv omtale i forhold til våre fagområder og verdigrunnlag. Alt i hht. NMBUs overordnede strategi for 2019-2023.
Anskaffelsens verdi anslås til ca. nok 500 000, - eks mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Anbud id:
760239
-
Sted:Ås
-
Registrert:Tuesday 12. October 2021
Er du interessert i dette oppdraget?