NBIM Anskaffelse av system for ansattes egenhandel
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
NBIM Anskaffelse av system for ansattes egenhandel
Hovedformålet med anskaffelsen er å inngå en kontrakt med en leverandør av et system, samt tilhørende tjenester, for rapportering av ansattes egenhandel og for håndtering av interessekonflikter.
Systemet bør kunne tilby følgende funksjoner:
- automatisering av forhåndsgodkjenninger av ansattes egenhandel samt løsning for strømlinjet rapportering;
- oppdage og forhindre overtredelse av regelverk
- mulighet for nbim å foreta kontroll av fullført egenhandel
- brukervennlighet vedrørende håndtering og rapportering av egenhandel
Systemet bør inneholde et dashboard slik at ansatte enkelt kan få tilgang til sine transaksjoner og investeringer, samt levere inn forespørsel for sin egenhandel. i tillegg bør dashboardet være brukervennlig for nbim å administrere og gjennomgå de mottatte forespørsler fra sine ansatte og generere rapporter på ansattes egenhandel. Systemet bør også kunne opprettholde en fullstendig rapport med revisjonsspor.
i tillegg til hovedformålet med anskaffelsen, så ser nbim etter andre tilleggsløsninger som potensielt kan bli tatt i bruk i kontraktens levetid slik som løsninger som kan oppdage og forhindre interessekonflikter, f. Eks. Relatert til registrering av gaver/underholdning og andre verv. Kontrakten skal også dekke implementering og vedlikehold av systemet.
Kontraktens lengde er fire år. Den estimerte kontraktsverdien over fire år er mellom 6 500 000 - 8 000 000 nok. Estimert totalverdi er kun et estimat og verdien kan både bli høyere og lavere enn estimert. Estimatet er på ingen måte bindende for nbim.
Se nærmere beskrivelse i konkurransegrunnlaget.
Systemet bør kunne tilby følgende funksjoner:
- automatisering av forhåndsgodkjenninger av ansattes egenhandel samt løsning for strømlinjet rapportering;
- oppdage og forhindre overtredelse av regelverk
- mulighet for nbim å foreta kontroll av fullført egenhandel
- brukervennlighet vedrørende håndtering og rapportering av egenhandel
Systemet bør inneholde et dashboard slik at ansatte enkelt kan få tilgang til sine transaksjoner og investeringer, samt levere inn forespørsel for sin egenhandel. i tillegg bør dashboardet være brukervennlig for nbim å administrere og gjennomgå de mottatte forespørsler fra sine ansatte og generere rapporter på ansattes egenhandel. Systemet bør også kunne opprettholde en fullstendig rapport med revisjonsspor.
i tillegg til hovedformålet med anskaffelsen, så ser nbim etter andre tilleggsløsninger som potensielt kan bli tatt i bruk i kontraktens levetid slik som løsninger som kan oppdage og forhindre interessekonflikter, f. Eks. Relatert til registrering av gaver/underholdning og andre verv. Kontrakten skal også dekke implementering og vedlikehold av systemet.
Kontraktens lengde er fire år. Den estimerte kontraktsverdien over fire år er mellom 6 500 000 - 8 000 000 nok. Estimert totalverdi er kun et estimat og verdien kan både bli høyere og lavere enn estimert. Estimatet er på ingen måte bindende for nbim.
Se nærmere beskrivelse i konkurransegrunnlaget.
Anbud id:
614187
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 19. October 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Husvask 100 kvadrat leilighet på ett planØnsker å komme i kontakt med en som kan gjennomføre vask hos oss. Dette inkluderer -vask av bad og toalett -tørking av støv mm. Anslått tid: ca 2 timer
-
Trondheim
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Surnadal. Bygge inn kompressor til vakumdo på utsiden av huset.Bygge kompressor på utsiden av der vakumdoen er i bøfjorden i Surnadal. Legge takpapp på 2 utspring
-
Lillehammer
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Montere Futurehome puck til VVBElektriker koble vvb smart puck til vvb. Trenger å koble opp en Futurehome puck til vvb, se bilder. Vvb skal kobles fra vannlekksjepanelet og direkte til vvb pucken. Det er en oso med 2 varmeelemente...
-
Asker
-
Sunday 12. January 2025
-