NII - Rammeavtale - Møbler - Med delkontrakter i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
NII - Rammeavtale - Møbler - Med delkontrakter
Nordmøre Interkommunale Innkjøpssamarbeid (nii) skal inngå rammeavtale for kjøp av nye møbler, herunder møbler til kontor, kantine, skoler og barnehager. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike møbler til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden.
Nordmøre Interkommunale Innkjøpssamarbeid (nii) ble etablert i 2002 og er i dag en interkommunal innkjøpsordning bestående av de 10 kommunene Averøy, Hustadvika, Sunndal, Surnadal, Tingvoll, Aure, Gjemnes, Kristiansund, Rindal og Smøla
Avtalen åpner også for å benytte leverandør til reparasjon og restaurering av eksisterende møbler, samt kjøp og leie av brukte møbler. Kontrakten omhandler primært kjøp av nye møbler og oppdragsgiver forbeholder seg imidlertid retten til å inngå egne rammeavtaler på reparering, restaurering, kjøp og leie av brukte møbler.
på bakgrunn av erfaringstall vil årlig kjøp være på ca kr. 6 000 000. Vi tar likevel høyde for at det kan blir kjøpt møbler for inntil 10 000 000 kr årlig. Oppgitte verdier er ikke bindende for oppdragsgiver, men er oppgitt for å antyde anbudets omfang.
Ved større anskaffelser, prosjektanskaffelse eller anskaffelse i forbindelse med ombygging, påbygging eller nybygg kan oppdragsgiver velge å gjennomføre egne anbudskonkurranser (minikonkurranser).
Nordmøre Interkommunale Innkjøpssamarbeid (nii) ble etablert i 2002 og er i dag en interkommunal innkjøpsordning bestående av de 10 kommunene Averøy, Hustadvika, Sunndal, Surnadal, Tingvoll, Aure, Gjemnes, Kristiansund, Rindal og Smøla
Avtalen åpner også for å benytte leverandør til reparasjon og restaurering av eksisterende møbler, samt kjøp og leie av brukte møbler. Kontrakten omhandler primært kjøp av nye møbler og oppdragsgiver forbeholder seg imidlertid retten til å inngå egne rammeavtaler på reparering, restaurering, kjøp og leie av brukte møbler.
på bakgrunn av erfaringstall vil årlig kjøp være på ca kr. 6 000 000. Vi tar likevel høyde for at det kan blir kjøpt møbler for inntil 10 000 000 kr årlig. Oppgitte verdier er ikke bindende for oppdragsgiver, men er oppgitt for å antyde anbudets omfang.
Ved større anskaffelser, prosjektanskaffelse eller anskaffelse i forbindelse med ombygging, påbygging eller nybygg kan oppdragsgiver velge å gjennomføre egne anbudskonkurranser (minikonkurranser).
Anbud id:
713370
-
Sted:Kristiansund
-
Registrert:Friday 16. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Bringe ovn til TrondheimØnsker å få fraktet en liten Dovre vedovn fra Kristiansund til Trondheim i løpet av uke 5
-
Trondheim
-
Friday 24. January 2025
-
-
VarmtvannstankTrenger hjelp og pris på flytting av varmtvannstank en etasje ned.
-
Kristiansund
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Reparasjon av kobling til utekran.Koblingen til utekran har spukket. Den befinner seg rett innom veggen i åpen kjeller. God tilgang til røret. Har ikke bilde da skaden er på hytte på Frei.
-
Kristiansund
-
Wednesday 22. January 2025
-
-
Reprasjon av Peugeot 107. 2011 mod.Skifte av gasspjeld, startmotoren og abs sensor på venstre side forhjul
-
Kristiansund
-
Friday 10. January 2025
-
-
Bytte ytterdørVi har behov for bytte av ytterdør med karmer. Det siger inn vann under dørterskelen ig flis i gangen har løsnet. Trenger hjelp til å bytte dør med karm. Dette er allerede innkjøpt og står i garasjen....
-
Kristiansund
-
Thursday 9. January 2025
-