Ny konkurranse Kjøp og leasing av datamaskiner og nettbrett inklusive tilbehør, rammeavtale i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Ny konkurranse Kjøp og leasing av datamaskiner og nettbrett inklusive tilbehør, rammeavtale
Rammeavtalen omfatter ikke av-utstyr (Prosjektorer, «smartboards» og møteromsskjermer), nettverkskomponenter, servere, programvare, tonere/blekk til oppdragsgivers eksisterende multifunksjonsmaskiner og mobiltelefoner siden Viken Vest Innkjøpssamarbeid har egen avtale på disse. i tillegg er kjøp, leasing eller leie av brukt utstyr unntatt fra rammeavtalen.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for nok 41. 000. 000, - eks mva det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Strategisk prising kan påvirke kjøpsbildet, markedssensitive produkter som kan påvirkes av valutaendringer og avgifter, endrede behov og standardisering i løpet av en avtaleperiode på 6 år. Flere av kommunene har forskjellige sykluser for å bytte ut eksisterende nettbrett og pc-er i løpet av de nærmeste årene.
Leasing: 20. 500. 000, - eks mva for de neste 3 årene for Øvre Eiker kommune, Kongsberg kommune, Nore og Uvdal kommune, Sigdal kommune, Modum kommune og Hjartdal kommune. Tilbyder må påregne at noen kommuner som kjøper volummodeller i dag vil kunne gå over til leasing i kontraktsperioden.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver har delt opp oppdraget i flere grupper, jfr. foa § (info fjernet) er tillatt å levere tilbud i en og flere grupper.
Gruppe 1. KjøpGruppe 2. Leasing
Rammeavtale for kjøp
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart har anledning til å tre ut av avtalen etter 2 år. En eventuell oppsigelse iht. Kontrakten, meddeles av Viken Vest Innkjøpssamarbeid ved kontraktsforvalter på vegne av den enkelte samkjøpspart.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Rammeavtale for leasing
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet foroppdragsgiver til mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart kan velge å tre ut av avtalen når 12 måneder har passert eller ved hver nyforlengelse. Dersom det er aktuelt vil oppsigelse formelt meddeles av Kontraktsforvalter i Viken VestInnkjøpssamarbeid.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for nok 41. 000. 000, - eks mva det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Strategisk prising kan påvirke kjøpsbildet, markedssensitive produkter som kan påvirkes av valutaendringer og avgifter, endrede behov og standardisering i løpet av en avtaleperiode på 6 år. Flere av kommunene har forskjellige sykluser for å bytte ut eksisterende nettbrett og pc-er i løpet av de nærmeste årene.
Leasing: 20. 500. 000, - eks mva for de neste 3 årene for Øvre Eiker kommune, Kongsberg kommune, Nore og Uvdal kommune, Sigdal kommune, Modum kommune og Hjartdal kommune. Tilbyder må påregne at noen kommuner som kjøper volummodeller i dag vil kunne gå over til leasing i kontraktsperioden.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver har delt opp oppdraget i flere grupper, jfr. foa § (info fjernet) er tillatt å levere tilbud i en og flere grupper.
Gruppe 1. KjøpGruppe 2. Leasing
Rammeavtale for kjøp
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart har anledning til å tre ut av avtalen etter 2 år. En eventuell oppsigelse iht. Kontrakten, meddeles av Viken Vest Innkjøpssamarbeid ved kontraktsforvalter på vegne av den enkelte samkjøpspart.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Rammeavtale for leasing
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-09-13til og med 2023-09-12 med mulighet foroppdragsgiver til mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 4 år, med 1 år av gangen.
Deltakerne arbeider dedikert med standardisering av ikt-utstyr på forskjellige måter. For å lykkes med dette er det viktig at lengden på en eventuell rammeavtale er minimum 6 år for å skape forutsigbarhet i forhold til de løsninger den enkelte kommune velger (produktsortiment). Innkjøpstrategiene har ofte en lengre tidshorisont enn 4 år og derfor vil denne rammeavtalen ha en lengde på 6 år, jfr. foa § 26-1 (4).
Den enkelte samkjøpspart kan velge å tre ut av avtalen når 12 måneder har passert eller ved hver nyforlengelse. Dersom det er aktuelt vil oppsigelse formelt meddeles av Kontraktsforvalter i Viken VestInnkjøpssamarbeid.
En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 –en- leverandør.
Anbud id:
730333
-
Registrert:Saturday 12. June 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Kjeder du deg i romjula? 88 kvm terrasse legges mens vi har godt vær - så raskt som mulig :)88 kvm terrasse skal legges - alt av materiell finnes på tomt. Ca. Halvparten av arealet er knyttet til hus, og det er ferdig kappede terrasselekt på tomta - disse skal bare legges utover med riktig...
-
Lier
-
Tuesday 24. December 2024
-
-
KjøkkensnekkerVi tenker til å renovere kjøkken ved å gjøre noe små justeringer i eksisterende møblene og male dem på nytt. Lurer på om det er noen som kan hjelpe og veilede oss.
-
Lier
-
Monday 23. December 2024
-
-
Lakkere Transporter fra 2020Bulk på bakluke og lakkskader på hjulbue
-
Kongsberg
-
Saturday 26. October 2024
-
-
Diverse rørleggerarbeid1. Åpne vannrensing filter 2. Installere vannmåler 3. Rette lekkasje under kjøkkenvask
-
Krødsherad
-
Friday 20. December 2024
-