Næringsmidler, rammeavtale i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Næringsmidler, rammeavtale
Anskaffelsen omfatter følgende varegrupper:
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
630725
-
Sted:Arendal
-
Registrert:Friday 21. February 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Flyttevask enebolig 150kvmBoligen er tom, ønsker nedvask vegger og tak, speil og glassflater. Pluss vindusflater kun på innsiden. 2 bad med integrerte dusjer, ett badekar. Lett vasket med parkett og rene flater. Ny funkisbo...
-
Arendal
-
Sunday 16. February 2025
-
-
Frakt IBC containerFrakt av 8 stk ibc Container fra 4849 Arendal til 7039 Trondheim
-
Trondheim
-
Saturday 15. February 2025
-
-
Frakt av mopedbil fra Skarnes til ArendalFrakt av fult kjørbar mopedbil fra Skarnes 2100( privatadresse) til hisøy i Arendal.
-
Sør-Odal
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
TREGULV TERRASSE 12-13 M2Legge tregulv på betonggulv på terrasse 12-13m2
-
Arendal
-
Monday 10. February 2025
-
-
Frakte MC fra Rena til ArendalØnsker å få transportert en Honda CB500 og noen deler fra Rena til Arendal
-
Arendal
-
Sunday 9. February 2025
-
-
Langsiktig transportavtale med service (enkel montering)Vi driver et selskap som leier ut høyttalere og utstyr til kunder. nå ser vi etter et transportselskap for å inngå et langsiktig samarbeid. Her ønsker vi å tilby fleksibel levering og henting av utsty...
-
Lørenskog
-
Friday 7. February 2025
-