Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
P 03-21 Prekvalifisering: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen
Prosjektet
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. (info fjernet).
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. (info fjernet).
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Anbud id:
742351
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Monday 2. August 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Seksjonere bolig fra tomtJeg trenger en som kan hjelpe om søknad om seksjonering av eksisterende bolig fra tomten. Veileder bør ha erfaring i dette feltet.
-
Sarpsborg
-
Thursday 13. February 2025
-
-
Bruksendring av deler av loftSer etter noen som kan montere 3 Velux takvinduer, brannvegg (med branndør), kutte 2 bærebjelker og fjerne 1 stolpe. Ansvarsrett.
-
Oslo
-
Monday 10. February 2025
-
-
Total ombygging av ca 75 m2Vi har 2 hybeleiligheter på tilsammen ca 75 m2 som vi ønsker å bygge om til en generasjonsbolig. Arbeidet omfatter flytting av kjøkken, noe ombygging av et bad, 2 nye dører i lekamur, fjerne deler...
-
Bærum
-
Friday 7. February 2025
-
-
Bygging av carport, utvendig bod og overbygd inngangspartiBygging av carport, overbygd inngangsparti og utvendig bod 1. Innledning Vi tar over en ny bolig (2mannsbolig) i Trondheim 1. Mars og ønsker å få utført følgende byggearbeider: - Ekstra carport på si...
-
Trondheim
-
Thursday 6. February 2025
-
-
Prisforespørsel for digitalisering av dokumenter i a4 og a0 formatØnsker pris tilbud på skanning av flere esker med dokument, for digital lagring. Dokumenter i format a4 og a0, skal ikke ha fjernlager med fysisk lager lenger. Hva koster dette. Dere henter eskene a...
-
Trondheim
-
Wednesday 5. February 2025
-