IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
P8154 - Fleksible løsninger for sikring av informasjon
Ny informasjon:
Etter møtet 12. Februar 2016 (første del av den tekniske markedsdialogen) vil Forsvarsmateriell kunngjøre et spørreskjema, samt presentasjonene fra møtet. Også deltakere som ikke har deltatt på møtet 12. Februar inviteres til å levere svar på spørsmålene til Forsvarsmateriell. Svarene må leveres senest 28. Februar. Mer informasjon om dette vil legges ut sammen med spørreskjemaet og presentasjonen.
Kopi fra Doffin kunngjøring refnr. 2015-176304:
Forsvarets Logistikkorganisasjon skal fremskaffe og forvalte materiellsystemer til bruk i operativ og daglig virksomhet i Forsvaret, nasjonalt og utenlands. Fra 1. Januar 2016 endrer flo navn til Forsvarsmateriell, og går over til å bli en egen etat underlagt Forsvarsdepartementet.
flo Divisjon for ikt-kapasiteter (flo ikt-kap.) har ansvar for å fremskaffe og forvalte sikre ikt-systemer. P8154 er et prosjekt i flo ikt-kap. Sin portefølje. Prosjektet omfatter innføring av sikre informasjonsutvekslingsmekanismer (siu) og løsninger som bidrar til mer automatisert informasjonsflyt mellom ulike sikre domener. Forsvarsdepartementet har tidligere omtalt prosjektet i dokumentet «Framtidige anskaffelser til Forsvaret (faf) 2015-2023» s. 62 ((info fjernet))
For mer informasjon om anskaffelsens tema vises det til vedlagte dokumenter.
Som offentligrettslig organ er flo ikt-kap. Underlagt lov om offentlige anskaffelser og er således forpliktet til å konkurranseutsette sitt innkjøpsbehov. Forsvaret ved flo ikt-kap. ønsker med denne veiledende kunngjøringen å invitere til teknisk markedsdialog om mulig(e) fremtidig(e) kunngjøring(er) av anskaffelser knyttet til P8154. flo ikt-kap. ønsker å komme i dialog med leverandører som kan tilby relevante løsninger og/eller produkter.
Teknisk markedsdialog vil bli gjennomført i to deler:
- første del som et informasjonsmøte i eller i nærheten av Oslo, Norge, antakeligvis i midten av februar 2016. Tidspunkt og sted vil bli sendt til dem som melder seg på. Behovet for å avholde møtet på engelsk vil bli avklart etter at Forsvaret har sett deltakerlisten. Presentasjonsmaterialet vil uansett oversettes til engelsk og publiseres.
- Andre del vil bli avholdt ca tre uker senere, og vil gi relevante leverandører mulighet til å presentere sine produkter/løsningsforslag for Forsvaret. Leverandørene vil også bli bedt om å levere informasjon skriftlig. Mer informasjon om andre del vil gis på informasjonsmøtet.
Hensikten med informasjonsmøtet er å gi markedet en overordnet presentasjon av P8154 og de samlede behov knyttet til prosjektet, samt få en oversikt over hvilke leverandører som vil være aktuelle tilbydere.
Informasjonen som gis til og fra Forsvaret (fra 1. Januar 2016: Forsvarsmateriell) i forbindelse med teknisk markedsdialog er uforpliktende for både Forsvaret og leverandører.
påmeldingsfrist til teknisk markedsdialog, første del, er 27. 01. 2016 kl 14. 00 til Kristine k. müller på e-post (info fjernet) og Per Anders Rosendal på e-post (info fjernet). Maksimalt antall deltakere per leverandør er to -2- personer.
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom (info fjernet)0 og (info fjernet)0 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Etter møtet 12. Februar 2016 (første del av den tekniske markedsdialogen) vil Forsvarsmateriell kunngjøre et spørreskjema, samt presentasjonene fra møtet. Også deltakere som ikke har deltatt på møtet 12. Februar inviteres til å levere svar på spørsmålene til Forsvarsmateriell. Svarene må leveres senest 28. Februar. Mer informasjon om dette vil legges ut sammen med spørreskjemaet og presentasjonen.
Kopi fra Doffin kunngjøring refnr. 2015-176304:
Forsvarets Logistikkorganisasjon skal fremskaffe og forvalte materiellsystemer til bruk i operativ og daglig virksomhet i Forsvaret, nasjonalt og utenlands. Fra 1. Januar 2016 endrer flo navn til Forsvarsmateriell, og går over til å bli en egen etat underlagt Forsvarsdepartementet.
flo Divisjon for ikt-kapasiteter (flo ikt-kap.) har ansvar for å fremskaffe og forvalte sikre ikt-systemer. P8154 er et prosjekt i flo ikt-kap. Sin portefølje. Prosjektet omfatter innføring av sikre informasjonsutvekslingsmekanismer (siu) og løsninger som bidrar til mer automatisert informasjonsflyt mellom ulike sikre domener. Forsvarsdepartementet har tidligere omtalt prosjektet i dokumentet «Framtidige anskaffelser til Forsvaret (faf) 2015-2023» s. 62 ((info fjernet))
For mer informasjon om anskaffelsens tema vises det til vedlagte dokumenter.
Som offentligrettslig organ er flo ikt-kap. Underlagt lov om offentlige anskaffelser og er således forpliktet til å konkurranseutsette sitt innkjøpsbehov. Forsvaret ved flo ikt-kap. ønsker med denne veiledende kunngjøringen å invitere til teknisk markedsdialog om mulig(e) fremtidig(e) kunngjøring(er) av anskaffelser knyttet til P8154. flo ikt-kap. ønsker å komme i dialog med leverandører som kan tilby relevante løsninger og/eller produkter.
Teknisk markedsdialog vil bli gjennomført i to deler:
- første del som et informasjonsmøte i eller i nærheten av Oslo, Norge, antakeligvis i midten av februar 2016. Tidspunkt og sted vil bli sendt til dem som melder seg på. Behovet for å avholde møtet på engelsk vil bli avklart etter at Forsvaret har sett deltakerlisten. Presentasjonsmaterialet vil uansett oversettes til engelsk og publiseres.
- Andre del vil bli avholdt ca tre uker senere, og vil gi relevante leverandører mulighet til å presentere sine produkter/løsningsforslag for Forsvaret. Leverandørene vil også bli bedt om å levere informasjon skriftlig. Mer informasjon om andre del vil gis på informasjonsmøtet.
Hensikten med informasjonsmøtet er å gi markedet en overordnet presentasjon av P8154 og de samlede behov knyttet til prosjektet, samt få en oversikt over hvilke leverandører som vil være aktuelle tilbydere.
Informasjonen som gis til og fra Forsvaret (fra 1. Januar 2016: Forsvarsmateriell) i forbindelse med teknisk markedsdialog er uforpliktende for både Forsvaret og leverandører.
påmeldingsfrist til teknisk markedsdialog, første del, er 27. 01. 2016 kl 14. 00 til Kristine k. müller på e-post (info fjernet) og Per Anders Rosendal på e-post (info fjernet). Maksimalt antall deltakere per leverandør er to -2- personer.
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom (info fjernet)0 og (info fjernet)0 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Anbud id:
395129
-
Registrert:Saturday 13. February 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Nytt selskap søker IT-support for oppstart med 1-4 ansatteNytt selskap skal etableres. i den forbindelse trenger jeg tilbud på it(info fjernet)support. Vi vil være 1(info fjernet)4 ansatte det første året.
-
Trondheim
-
Monday 3. February 2025
-
-
Ønsker tilbud på nettsideØnsker løsning for nettside og evt app. Det er ønskelig å etablere en effektiv og god nettside for informasjon og mulighet for bestillinger av eiendoms gruppens ferie og utleiesteder på Vestlandet.
-
Bergen
-
Monday 27. January 2025
-
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Monday 20. January 2025
-
-
Enkel jobb for it studentI forbindelse med at vi skal bytte leverandør på nettbutikk, er vi på jakt etter en it student som trenger en ekstrajobb. Jobben går i og legge over priduktbilder og tekst fra gammel nettbutikk Wooco...
-
Bærum
-
Friday 17. January 2025
-