Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Parallelle rammeavtaler for prosjekt- og byggeledelse
Oslo kommune, Vann- og avløpsetaten (vav) utreder og planlegger rehabilitering av vann- og avløpsnettet samt fremtidige tunge investeringer. Per i dag har vav under utførelse en stor portefølje med prosjekter innen rehabilitering, byutvikling og vann-i-by, samt andre større prosjekter. Endrede krav til fornyingsgrad av vann- og avløpsnettene innebærer en aktivitetsøkning på henholdsvis 20 % og 60 %. Byutvikling og en rekke større investeringsprosjekter bidrar til et økende aktivitetsnivå.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
Anbud id:
477921
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Wednesday 19. July 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Bruksendring av deler av loftSer etter noen som kan montere 3 Velux takvinduer, brannvegg (med branndør), kutte 2 bærebjelker og fjerne 1 stolpe. Ansvarsrett.
-
Oslo
-
Monday 10. February 2025
-
-
Godkjenning/dispensasjon/evt endring av terasse/tilbyggHjelp til i prosessen mot pbe Oslo. Forrige eier bygde terasse for 30 år siden, viser seg ulovlig oppført (har iallfall ikke klart å finne noen godkjente papirer). Har fått henvendelse fra pbe i den...
-
Oslo
-
Sunday 9. February 2025
-
-
Byggesøknad Osen kommuneHei, Jeg ønsker hjelp til å skrive en byggesøknad til en hytte i nfl området i Osen kommune. søknaden skal gå til fylkeskommunen.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Prosjektering overvann og sikker byggegrunnFor kunde ønskes tilbud på prosjektering av naturbasert håndtering av overvann tiltaksklasse 2 for omsøkt tilbygg til bolig i Prost Hallings vei, Oslo. Det ønskes i tillegg tilbud på redegjørelse for...
-
Oslo
-
Wednesday 22. January 2025
-
-
Skadetakst reklamasjon - Vurdering av gulvkonstruksjonUtlysning: Takstmann til vurdering av gulvkonstruksjon i reklamasjonssak søker en erfaren takstmann for å gjennomføre en teknisk vurdering av gulvkonstruksjonen i en leilighet beliggende i Oslo. Oppdr...
-
Oslo
-
Saturday 18. January 2025
-