Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
Pasientsignal/digitale pasientrom
Sandefjord kommune bygger nytt lokalmedisinsk senter (lms) i Sandefjord. i den forbindelse skal det anskaffes et nytt kommunikasjons-, alarm og signalsystem til bruk for ansatte og pasienter. Leveransen vil omfatte komplette systemer, inklusiv installasjon og idriftsettelse for aktivt utstyr, signalhåndtering, alarmhåndtering, kommunikasjon, programvare, dokumentasjon, velferdsteknologiske løsninger m. m. Tilbydere skal tilby komplett leveranse enten direkte i eget firma eller via samarbeid med andre firmaer/leverandører. Beskrivende dokument (kravspesifikasjon) vil bli lagt ut på Doffin som supplerende dokument i uke 51/2014. Her vil det bli redegjort for oppdragsgivers behov og ønsker, samt hvilke minimumskrav som stilles til leveransen. Konkurranseformen er konkurranse med forhandlinger gjennomført dels etter prinsipper for konkurransepreget dialog. Hensikten med valgt konkurranseform er gjennom dialog med leverandører å få avklart hvilke mulige løsninger som foreligger, og som er best egnet for å dekke oppdragsgivers behov. Konkurransen gjennomføres i tre faser: 1. Prekvalifisering 2. Presentasjon- og dialogfase 3. Tilbuds-/tildelingsfase nærmere om fasene: Prekvalifisering Interesserte leverandører kan levere forespørsel om deltagelse i anbudskonkurransen / prekvalifisering. Det vil bli foretatt en utvelgelse og prekvalifisering av 4-6 leverandører som skal få delta videre i konkurransen. Utvelgelsen av leverandører som prekvalifiseres skal foretas ut fra en vurdering av hvem som er best kvalifisert. Med «best kvalifisert» menes de leverandører som best oppfyller kvalifikasjonskravene ut over minimumskravene som er nødvendige for å bli kvalifisert, og skal foretas ut fra oppstilte utvelgelseskriterier. Det vil bli foretatt en evaluering ut fra følgende utvelgelseskriterier ift. Oppfyllelse av kvalifikasjonskrav: 1. Kvalifikasjonskrav: Leverandør (foretaket) skal ha erfaring fra tilsvarende eller lignende oppdrag. Det kreves at leverandør har utført minst tre slike oppdrag i perioden 2009-dd. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for tilsvarende eller lignende oppdrag i perioden 2009-dd. Herunder navn på oppdragsgiver, beskrivelse av oppdragets omfang og verdi, tidspunkt, samt referanser hos oppdragsgiver med navn, (info fjernet), e-post. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansene ved behov. Vekting: 60% 2. Kvalifikasjonskrav: Leverandørens tilbudte prosjektledelse samt evt. Samarbeidsparter skal ha god kompetanse og erfaring fra tilsvarende eller lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Navn og cv for prosjektleder samt evt. Samarbeidsparter. cv skal inneholde informasjon om utdanning, erfaring, eventuelle kurs og referanseprosjekter (oppdragsgivers navn, oppdragets art og omfang, tidspunkt). Vekting: 40% Presentasjon- og dialogfase Etter avsluttet prekvalifisering skal det gjennomføres en firmapresentasjon og dialogfase hvor hver enkelt tilbyder gis anledning til å redegjøre for tekniske løsninger, funksjoner og muligheter i dialog med oppdragsgiver og oppdragsgivers representanter. Dialogen skal være basert på oppdragsgivers beskrivelse av behovet. Formålet med fasen er å identifisere og fastslå hvordan oppdragsgivers behov best kan oppfylles. Dette innebærer både en felles analyse av det reelle behovet og en dialog om mulige løsninger for å oppfylle det aktuelle behovet. Det antas at det er behov for ett møte med hver av tilbyderne. Ved behov for flere møter vil dette bli informert til alle deltakende firmaer i prosessen. Etter avsluttet presentasjon- og dialogfase skal det gjennomføres befaring til et av referanseprosjektene som tilbyder har oppgitt. Forslag til befaringsprosjekt skal oppgis av tilbyder ved søknad om prekvalifisering. Tilbuds-/tildelingsfase Oppdragsgiver utarbeider og sender ut endelig konkurransegrunnlag til de prekvalifiserte leverandører, basert på den eller de ønskede løsninger som er identifisert gjennom presentasjons- og dialogfasen. Leverandørene blir bedt om å levere endelig tilbud på grunnlag av den/de løsninger som er lagt frem. Tildeling Oppdragsgiver vil tildele kontrakt ut fra en vurdering av hvilket tilbud som er det mest fordelaktige basert på tildelingskriteriene i kunngjøringen og det beskrivende dokument. Kontrakt: Det vil bli inngått kontrakt basert på ns 8407 – Alminnelige kontraktsbestemmelser for totalentrepriser Tiltransport. Oppdraget vil etter kontraktsinngåelse bli tiltransportert til prosjektets totalentreprenør som en underentreprise. All videre teknisk koordinering og fremdrift vil være et forhold mellom totalentreprenøren og leverandøren av kontrakt for pasientsikkerhet og pasientvelferd.
Anbud id:
337465
-
Sted:Sandefjord
-
Registrert:Thursday 11. December 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestfold
4 anbud
-
Montering og demontering av baderomslamperMontere 2 stk lamper bad. Pluss demontere de gamle lampene.
-
Sandefjord
-
Monday 28. October 2024
-
-
Installere DEFA varmer i ELbilHar kjøpt brukt defa lader og cupe varmer ønsker pris på å installere dette i min bil.
-
Sandefjord
-
Friday 11. October 2024
-
-
Legge opp strøm og montere to utelamper. Bytte en baderomsvifte.Montere utelamper og bytte baderomsvifte. Kan skaffe lampene og viften selv.
-
Sandefjord
-
Wednesday 9. October 2024
-