IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Prekvalifisering - anskaffelse felles CRM system - Direktoratet for økonomistyring
Direktoratet for økonomistyring (dfØ) (oppdragsgiver) inviterer med dette til prekvalifisering til konkurranse om anskaffelse av felles crm løsning, herunder lisenser og tjenester knyttet til implementering, support og vedlikehold av systemløsningen, samt eventuelle tjenester/varer tilhørende løsningen. dfØ ble etablert 1. Januar 2004 (den gang Senter for statlig økonomistyring, ssØ), som et forvaltningsorgan underlagt Finansdepartementet. Virksomheten har som oppgave å styrke den statlige økonomistyringen og forbedre ressursutnyttelsen på området. dfØ er en rådgiver for sentrale myndigheter innen statlig økonomistyring, og utfører forvaltningsoppgaver for alle statlige virksomheter. Hovedoppgavene til dfØ er å forvalte og formidle kunnskap om etterlevelse av økonomiregelverket i staten, å forvalte konsernsystemene for statsregnskapet og statens konsernkontoordning samt levere økonomitjenester, herunder lønn- og regnskapstjenester, til om lag 75 prosent av de statlige virksomhetene. dfØ har også som oppgave å gjennomføre analyser og utredninger som skal danne grunnlag for å utvikle statlig styring. For ytterligere informasjon om dfØ og vår organisasjon vises det til (info fjernet). Konkurranseformen innebærer at oppdragsgiver i første omgang foretar en prekvalifisering, som betyr at oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som inviteres til å inngi tilbud i konkurransen. Det er denne prekvalifiseringsfasen det foreliggende prekvalifiseringsgrunnlaget gjelder. Alle interesserte leverandører har rett til å sende inn søknad om deltagelse i konkurransen. Oppdragsgiver vil prekvalifisere minst 3 og maksimum 10 søkere som får anledning til å levere tilbud i konkurransen. Det opplyses om at forhandlingene i konkurransen kan forløpe i flere faser og redusere det antall tilbud som det skal forhandles om. dfØ har i dag et midlertidig crm system. Dette systemet ble implementert i mai 2015 og håndterer kundestøtte for regnskap og lønnstjenester som dfØ leverer til sine kunder. Dagens løsning skal byttes ut, da kontrakten opphører mai 2016. løsningen har i dag 155 brukerlisenser. første fase i implementering av en ny permanent crm løsning vil være å erstatte dagens løsning. dfØ ønsker videre at en ny permanent crm løsning skal støtte andre arbeidsprosesser som salgsprosess, markedsføring og kursadministrasjon samt registrering av andre type henvendelser fra kunder. dfØ ønsker derfor å anskaffe et crm system som kan utvikles over tid for å tilfredsstille organisasjonens behov for systemstøtte av arbeidsprosesser knyttet til håndtering av kontakt med kunder.
Anbud id:
377660
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Thursday 24. September 2015
Er du interessert i dette oppdraget?