Prosjektleder for innrullingsprosjektet i oslo kommune
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Prosjektleder for innrullingsprosjektet i oslo kommune
Oslo kommunes nåværende ikt-strategi er basert på sentralisert drift og kjøp av driftstjenester. Det er inngått kontrakt med 3 forskjellige leverandører innen områdene Basis Drift (bd), Applikasjons Drift (ad), og Periferi Utstyr (pu). Det foreligger en samarbeidsavtale mellom disse tre leverandørene der bd har et koordineringsansvar.
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår
Til dette arbeidet skal det nå anskaffes en prosjektleder hos ikt Leverandør som skal være Oslo kommunes hovedprosjektleder ved gjennomføringen av den resterende delen av prosjektet.
Innrullingsprosjektet har utviklet og benyttet en felles metodikk for prosjektet. Hensiktsmessigheten og omfanget til metodikken skal vurderes i prosjektet? Dette vil således være en av arbeidsoppgavene.
Viktige oppgaver for Prosjektleder vil være, men ikke begrenses til;
? Prosjektledelse, herunder:
o Prosjektadministrasjon
o Prosjektoppfølging? økonomi (kostnadsanalyse) og framdrift
o Rapportering
o Risikohåndtering
o Gjennomføre prosjektaktiviteter i henhold til omforent plan og metodikk
o Lede og eventuelt å gjennomføre informasjonsaktiviteter
? håndtere virksomhetene, herunder:
o Ivareta virksomhetenes behov i prosjektet
o Forankring av prosjektet ute hos virksomhetene
o sørge for at tilstrekkelig og riktig informasjon tilgjengliggjøres for Kommunens virksomheter og ansatte.
? Oppfølging av ikt Leverandør, herunder:
o Forholde seg til koordineringsforumet
o Ivareta kommunens interesser? Herunder strategisk rådgivning til uke
? Administrere kommunes egne prosjektressurser
? håndtering av underleverandørene, herunder:
o Oppfølging av leverandørenes prosjektledere og ressurser
o Deltagelse i kommersielle avklaringer
Prosjektleder skal rapportere til direktør for ikt Leverandør.
Bistanden skal påbegynnes 10. 06. 2009 og tentativt være avsluttet innen 30. 06. 20010, eller når prosjektet er ferdig. Omfanget av bistand vil være fulltid, med unntak av juli måned da det må påregnes et begrenset engasjement.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra Oslo kommunes ansakffeslesprotal
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår
Til dette arbeidet skal det nå anskaffes en prosjektleder hos ikt Leverandør som skal være Oslo kommunes hovedprosjektleder ved gjennomføringen av den resterende delen av prosjektet.
Innrullingsprosjektet har utviklet og benyttet en felles metodikk for prosjektet. Hensiktsmessigheten og omfanget til metodikken skal vurderes i prosjektet? Dette vil således være en av arbeidsoppgavene.
Viktige oppgaver for Prosjektleder vil være, men ikke begrenses til;
? Prosjektledelse, herunder:
o Prosjektadministrasjon
o Prosjektoppfølging? økonomi (kostnadsanalyse) og framdrift
o Rapportering
o Risikohåndtering
o Gjennomføre prosjektaktiviteter i henhold til omforent plan og metodikk
o Lede og eventuelt å gjennomføre informasjonsaktiviteter
? håndtere virksomhetene, herunder:
o Ivareta virksomhetenes behov i prosjektet
o Forankring av prosjektet ute hos virksomhetene
o sørge for at tilstrekkelig og riktig informasjon tilgjengliggjøres for Kommunens virksomheter og ansatte.
? Oppfølging av ikt Leverandør, herunder:
o Forholde seg til koordineringsforumet
o Ivareta kommunens interesser? Herunder strategisk rådgivning til uke
? Administrere kommunes egne prosjektressurser
? håndtering av underleverandørene, herunder:
o Oppfølging av leverandørenes prosjektledere og ressurser
o Deltagelse i kommersielle avklaringer
Prosjektleder skal rapportere til direktør for ikt Leverandør.
Bistanden skal påbegynnes 10. 06. 2009 og tentativt være avsluttet innen 30. 06. 20010, eller når prosjektet er ferdig. Omfanget av bistand vil være fulltid, med unntak av juli måned da det må påregnes et begrenset engasjement.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra Oslo kommunes ansakffeslesprotal
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
45883
-
Sted:
-
Registrert:Friday 3. April 2009
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
5 anbud
-
Søke dispensasjon bruksendring. integrert garasje til stua. Er allerede ferdig bygdProsjektbeskrivelse: Vi trenger bistand til å utarbeide og sende en søknad om dispensasjon og bruksendring til Sandnes kommune. Det gjelder en allerede utført endring hvor den integrerte garasjen på c...
-
Sandnes
-
Sunday 22. December 2024
-
-
Oppbygning av 2 stk boliger i osloTrenger entreprenør til å sette opp 2 boliger i (info fjernet) med oppstart så raskt som mulig. Kontraktsum på 6, 5 millioner. Arbeidene inkluderer blant annet tømrerarbeider, murer, betongarbeider, malerarb...
-
Oslo
-
Wednesday 18. December 2024
-
-
Befaring på stort renoveringsobjektØnsker prisanslag på totalrenovering av en stk 90 m2 leilighet og etablering av en 65-90 m2 kjellerleilighet. Eiendommen ligger ikke på det åpne markedet og dette gjøres ifm privatvisning. Det må grav...
-
Bergen
-
Sunday 15. December 2024
-
-
Tegning og godkjenning av tilbygg fra kommunenTegne og å få godkjent fra kommunen et tilbygg.
-
Lillestrøm
-
Wednesday 11. December 2024
-
-
Geoteknisk rapportGeoteknisk rapport til byggesak, enebolig. Fredrikstad
-
Fredrikstad
-
Wednesday 4. December 2024
-