Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Prosjektressurser - oslo kommunes innrullingsprosjekt
Oslo kommunes ikt-strategi er basert på sentralisert drift og kjøp av driftstjenester. Det er inngått kontrakt med 3 forskjellige leverandører innen områdene Basis Drift (bd), Applikasjons Drift (ad), og Periferi Utstyr (pu). bd har et koordineringsansvar.
? bd driftes av Ergo Group
? pu driftes av InfoCare
? ad driftes i dag midlertidig av Oslo kommune
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår. Enkelte av de gjenstående virksomhetene er svært omfattende.
Det skal nå anskaffes en leverandør som kan bistå med prosjektressurser i innrullingsprosjektet. Det vil være behov for flere ressurser som kan bemanne opp de ulike rollene som vil være nødvendig for å ivareta en forsvarlig fremdrift av prosjektet. Ressursene vil som et minimum ivareta ad funksjonen i innrullingsprosjektet, men et økt omfang utover ad funksjonen kan være aktuelt.
i gjennomføringsfasen av prosjektet (fra og med uke 38 til prosjektets avslutning) vil det være en garantert minimumsbemanning tilsvarende 6 fulltidsekvivalenter. Dog som en mulig følge av utviklingen i prosjektet må tilbyder kunne øke bemanning opp i størrelsesorden 25 fulltidsekvivalenter. i initieringsfasen av prosjektet (uke 32 til uke 37) vil bemanningen kunne være lavere enn 6 fulltidsekvivalenter.
følgende roller skal besettes som minimumsbemanning i gjennomføringsfasen av prosjektet:
1 prosjektleder (fulltidsekvivalent)
1 arkitekt (fulltidsekvivalent)
1 databasespesialist (fulltidsekvivalent)
1 nettverksansvarlig med bred teknisk kompetanse (fulltidsekvivalent)
2 teknikere (fulltidsekvivalenter)
Leverandøren forplikter seg til å levere ytterliggere ressurser innen 2 uker etter bestilling. Kunden kan til enhver tid redusere antall prosjektressurser med 2 ukers varsel dog ikke under garantert minimumsuttak.
Med fulltidsekvivalenter menes et timeuttak på 150 timer pr person pr måned med unntak av ferieperioder som juli, jul og påske da det må påregnes et lavere antall timer.
Bistanden skal påbegynnes 01. 08. 2009 og tentativt være avsluttet innen 31. 10. 2010, eller når prosjektet er ferdig.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra denne siden.
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
? bd driftes av Ergo Group
? pu driftes av InfoCare
? ad driftes i dag midlertidig av Oslo kommune
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår. Enkelte av de gjenstående virksomhetene er svært omfattende.
Det skal nå anskaffes en leverandør som kan bistå med prosjektressurser i innrullingsprosjektet. Det vil være behov for flere ressurser som kan bemanne opp de ulike rollene som vil være nødvendig for å ivareta en forsvarlig fremdrift av prosjektet. Ressursene vil som et minimum ivareta ad funksjonen i innrullingsprosjektet, men et økt omfang utover ad funksjonen kan være aktuelt.
i gjennomføringsfasen av prosjektet (fra og med uke 38 til prosjektets avslutning) vil det være en garantert minimumsbemanning tilsvarende 6 fulltidsekvivalenter. Dog som en mulig følge av utviklingen i prosjektet må tilbyder kunne øke bemanning opp i størrelsesorden 25 fulltidsekvivalenter. i initieringsfasen av prosjektet (uke 32 til uke 37) vil bemanningen kunne være lavere enn 6 fulltidsekvivalenter.
følgende roller skal besettes som minimumsbemanning i gjennomføringsfasen av prosjektet:
1 prosjektleder (fulltidsekvivalent)
1 arkitekt (fulltidsekvivalent)
1 databasespesialist (fulltidsekvivalent)
1 nettverksansvarlig med bred teknisk kompetanse (fulltidsekvivalent)
2 teknikere (fulltidsekvivalenter)
Leverandøren forplikter seg til å levere ytterliggere ressurser innen 2 uker etter bestilling. Kunden kan til enhver tid redusere antall prosjektressurser med 2 ukers varsel dog ikke under garantert minimumsuttak.
Med fulltidsekvivalenter menes et timeuttak på 150 timer pr person pr måned med unntak av ferieperioder som juli, jul og påske da det må påregnes et lavere antall timer.
Bistanden skal påbegynnes 01. 08. 2009 og tentativt være avsluttet innen 31. 10. 2010, eller når prosjektet er ferdig.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra denne siden.
(info fjernet)
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
49167
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Thursday 30. April 2009
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Byggesøknad Osen kommuneHei, Jeg ønsker hjelp til å skrive en byggesøknad til en hytte i nfl området i Osen kommune. søknaden skal gå til fylkeskommunen.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Prosjektering overvann og sikker byggegrunnFor kunde ønskes tilbud på prosjektering av naturbasert håndtering av overvann tiltaksklasse 2 for omsøkt tilbygg til bolig i Prost Hallings vei, Oslo. Det ønskes i tillegg tilbud på redegjørelse for...
-
Oslo
-
Wednesday 22. January 2025
-
-
Statiker oppdragSer etter statiker som kan komme på befaring på to byggsaker. Detter omhandler: Godkjent byggesak" • Fjerning av en bærebjelke, • Kapping av 1-2 bærebjelker for trapp tilgang. • Avrettingsmasse vekt...
-
Oslo
-
Friday 10. January 2025
-
-