Rammeavtale arbeids- og verneklær
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale arbeids- og verneklær
Oppdragsgiver Troms fylkeskommune v/Økonomisenteret innbyr på vegne av seg selv og kommunene Storfjord, kåfjord, Nordreisa, Kvænangen, Skjervøy, Lyngen, Balsfjord, Kvæfjord, Karlsøy og Harstad (heretter kalt oppdragsgiver), til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale på levering av arbeids- og verneklær. Deltakerne er alle medlemmer i et formelt samarbeid innad i Troms fylke, såkalt fylkeskommunalt-/kommunalt samarbeid i Troms (fkit-samarbeid). Oversikt over oppdragsgivers virksomheter fremgår av virksomhetsoversikten i vedlegg 5. Avtaleperiode Rammeavtalen skal gjelde for en periode på ett år år, med opsjon som oppdragsgiver kan utløse for tre nye år, ett (1) år av gangen. Total periode for levering kan utgjøre fire (4) år. Avtalealternativ Det anledning til å inngi tilbud på en eller begge regioner: •Region 1: Nord-Troms inkludert Tromsø m/omegn •Region 2: Midt- og sør-Troms Tilbudene evalueres regionsvis og det vil bli inngått separate rammeavtaler med leverandør innen den enkelte av region. Dette innebærer at det åpnes for valg av forskjellige leverandører for per region, alternativt at en leverandør vinner begge regionene. nb! Det åpnes ikke for at en leverandør kan inngi tilbud med forbehold om å vinne begge regioner. Underleverandør Dersom tilbudet inkluderer leveranser fra andre leverandører skal tilbyder stå ansvarlig for disse når det gjelder oppfylling av kontrakten. Kontraktsbestemmelser Avtaleforholdet reguleres av konkurransegrunnlaget med vedlegg, leverandørs tilbud samt eventuelle tilleggsopplysninger i utlysningsfasen og avklaringer til disse. Praktisering Troms fylkeskommune v/økonomisenteret har en koordinerende rolle i forhold til gjennomføringen av selve konkurransen. når leverandør er valgt, og kontrakt inngått, vil avrop på rammeavtalen foregå ved at representanter for oppdragsgivers virksomheter foretar bestilling i henhold til kontrakt. Avtalen skal gjelde for alle oppdragsgivers virksomheter som fremkommer av vedlegg 5: Virksomhetsoversikt. Det kan bli endringer i listen over virksomheter i avtaleperioden. Total verdi av konkurransen på 6 mill er et estimert tall og ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
420107
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 6. July 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Frakt av kontorstol fra oslo til sandsli.Det er en kontorstol som skal sendes fra Oslo til sandsli. målene er 120x80x70 og veier 28, 5kg. Den er pakket inn
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-