Rammeavtale Elektroniske multidosedispensere - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale Elektroniske multidosedispensere - Med delkontrakter
Regionalt innkjøp i Kongsvingerregionen (riik) ønsker å inngå en rammeavtale for 2 år. Deretter vil vi foreta en ny vurdering av markedet. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Vi ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vår kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- riik ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Vi ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Vi ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Vi ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vår kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- riik ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Vi ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Vi ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
568849
-
Registrert:Sunday 17. February 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Nytt tak med gjenbruk av gamle takplaterNytt tak. Om mulig bruke gamle takplater omigjen. Eidskog, Innlandet
-
Eidskog
-
Wednesday 8. January 2025
-
-
Trenger noen som kan ta oppdrag til å fikse vannskaderHei Adressen er (info fjernet) i Åsnes kommune Har fått vannskade og trenger noen som kan fikse gulvet, dørene og vegen
-
Åsnes
-
Wednesday 8. January 2025
-
-
Legge opp til vaskemaskin på «teknisk rom»Vi vil flytte vaskemaskin og tørketrommel fra badet til teknisk rom. på teknisk rom er det avløp i gulvet og det er der man har tilgang til alle vannrør så det er ikke all verden av jobb.
-
Kongsvinger
-
Monday 6. January 2025
-
-
Bytte diesel pumpe i tankenHei, har en diesel pumpe som må byttes i tanken da bilen går i nød modus.
-
Eidskog
-
Wednesday 1. January 2025
-