Rammeavtale Elektroniske multidosedispensere - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale Elektroniske multidosedispensere - Med delkontrakter
Regionalt innkjøp i Kongsvingerregionen (riik) ønsker å inngå en rammeavtale for 2 år. Deretter vil vi foreta en ny vurdering av markedet. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Vi ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vår kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- riik ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Vi ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Vi ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Vi ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vår kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- riik ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Vi ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Vi ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
568849
-
Registrert:Sunday 17. February 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Legge gulvbelegg våtrom og tekniskLurer på pris på å legge gulvbelegg. Har belegg for bad. Trenger noen til å legge 😊 Lite bad enkle flater, og teknisk rom. 170×320 bad (litt mindre nå) 245×175 (litt mindre nå)
-
Kongsvinger
-
Monday 10. February 2025
-
-
Tilbud på strømtilkobling til eiendom i lundsæterHei. Jeg har vært i kontakt med Elvira. Og ønsker et tilbud fra dere på tilkobling strømnettet til eiendom : Homsjøvegen 1175. 2218 Lundsæter. Mvh Frøya.
-
Lier
-
Monday 10. February 2025
-
-
Frakt av 250lm med innvendig listverkFrakt av 250lm med listverk fordelt på lengder på 4, 5m. Fra Åsnes Finnskog til Setermoen i Troms
-
Bardu
-
Sunday 9. February 2025
-
-
Transport av jordTransport av jord fra 2166 Oppaker til 2133 Gardvik Lastebil med henger med tip. Mandag 10/02 kl 7: 00 Tlf (info fjernet)
-
Åsnes
-
Friday 7. February 2025
-
-
Skifte lamdafølerSe diagnose, mener på dert er lambdasensor som fjusker
-
Sør-Odal
-
Friday 7. February 2025
-