Rammeavtale for byggmestertjenester - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale for byggmestertjenester - Med delkontrakter
Stange kommune og Stange kommunale boligforetak inviterer med dette til konkurranse om rammeavtale for kjøp av byggmestertjenester.
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå 3 parallelle rammeavtaler på håndverkstjenester innen fagområdet Byggmestertjenester, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud. Punkt 4 i vedlegg a Kontrakt opplyser om fordeling av jobber mellom leverandørene.
Rammeavtalene skal omfatte arbeider som rehabilitering/ ombygging, nybygg og vedlikeholdsarbeider på kommunens eiendommer– både innvendig og utvendig.
Anskaffelsen er i hovedsak en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfeller vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget.
Anskaffelsenes estimerte verdi over avtaleperioden: Kr. 9 000 000 eks. Mva.
Oppdragsgiver forplikter seg ikke til noe bestemt volum, da endringer i behov, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet.
Det inngås en rammeavtale på to år. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å forlenge avtalen med 1 + 1 år. Dersom det ikke vurderes å utløse opsjon, skal det gis skriftlig melding om dette innen 3 måneder før avtaleperiodens utløp.
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå 3 parallelle rammeavtaler på håndverkstjenester innen fagområdet Byggmestertjenester, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud. Punkt 4 i vedlegg a Kontrakt opplyser om fordeling av jobber mellom leverandørene.
Rammeavtalene skal omfatte arbeider som rehabilitering/ ombygging, nybygg og vedlikeholdsarbeider på kommunens eiendommer– både innvendig og utvendig.
Anskaffelsen er i hovedsak en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfeller vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget.
Anskaffelsenes estimerte verdi over avtaleperioden: Kr. 9 000 000 eks. Mva.
Oppdragsgiver forplikter seg ikke til noe bestemt volum, da endringer i behov, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet.
Det inngås en rammeavtale på to år. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å forlenge avtalen med 1 + 1 år. Dersom det ikke vurderes å utløse opsjon, skal det gis skriftlig melding om dette innen 3 måneder før avtaleperiodens utløp.
Anbud id:
495254
-
Sted:Stange
-
Registrert:Friday 3. November 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
3 anbud
-
Rengjøring etter mus i husVi har hatt mus i huset, og etter diverse arbeider innendørs ønsker vi profesjonell rengjøring av sonene hvor det har vært mus - kjøkken, den ene stua og i gangen. Til sammen utgjør dette om lag 45...
-
Stange
-
Tuesday 24. December 2024
-
-
Dobbelt mantlet varmts vann berederPris på innstalasjon og bereder. i forbindelse med gulv (info fjernet) gammelt system fra før.
-
Stange
-
Thursday 5. December 2024
-