Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita m.v.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita m.v.
Rammeavtalen skal omfatte levering til et betydelig antall enheter i kommunene, og den skal dekke Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita innenfor følgende kategorier: a) Kontorrekvisita b) Skolemateriell c) Datarekvisita og ergonomiske hjelpemidler d) Tonere og blekkpatroner e) Kontorkjøkkenprodukter f) Kopipapir
Anbud id:
453329
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 22. February 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Trenger i dag! Montere ny varmtvannsberederHei! Trenger noen som kan montere ny varmtvannsbereder i en leilighet Sars gate i Oslo. Leiligheten er en 2-roms så trenger ikke så mange liter. Ønsker pris for ny varmtvannsbereder, demontering og m...
-
Oslo
-
Monday 13. January 2025
-
-
Snøfreser, med 2 hjul, ca 100 kg..Fra Askim til Romsdal, (eidsvÅg. 6460)Snøfreser, med 2 hjul, ca 100 (info fjernet) Askim til Romsdal, (eidsvÅg. 6460)
-
Molde
-
Monday 13. January 2025
-
-
Legge laminatgulvVi trenger en snekker til å legge gulv for oss i 2 etg pluss ett soverom. Tilsammen kanskje 60 kvadrat. Ønsker en pris først etter evt befaring
-
Hamar
-
Monday 13. January 2025
-
-
Trenger servitør i Oslo den 19.01.2025Hei, Vi trenger to servitørerer til en middag i Oslo. Det blir totalt 40 gjester. Trenger hjelp med å gjøre klar og servere forrett og dessert. Selve hovedretten legges til rette for at gjestene kan...
-
Oslo
-
Monday 13. January 2025
-