Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Fylkesmannen i Østfold ønsker å sikre at virksomheten til enhver tid har all nødvendig kontorrekvisita tilgjengelig. Formålet med konkurransen er å inngå rammeavtale med én tilbyder om kjøp av kontorrekvisita. Utfra erfaringstall anslås verdien på avtalen til å beløpe seg til ca kr. 1. 000. 000, - - 1. 100. 000, - eks mva i løpet av avtaleperioden inkl opsjonsårene. Oppdraget skal ha en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse med 1 + 1 år. For en nærmere beskrivelse av oppdraget, se vedlegg 1 til konkurransegrunnlaget. innlevering av tilbud Tilbudet skal leveres elektronisk via Mercell-portalen innen tilbudsfristen. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
415484
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 11. June 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snørydding ca. 40m2 i mengde.Jeg trenger hjelp for snø rydding. Legger ut bilder. Jeg har nokk plass i hagen for snø.
-
Lillestrøm
-
Friday 24. January 2025
-
-
EU kontroll og serviceKombinert eu-kontroll og service. (info fjernet). EK54536 Km. Stand: 119000km
-
Sandnes
-
Friday 24. January 2025
-
-
Reparasjon av garasje gulv og legging av Epoxy dekkeDet har tidligere blitt gjort en avretting inne i garasjen, denne avrettingen har gått i oppløsning. Trenger å reperarere dette, samt få lagt epoxy dekke i garasjen. Garasjen er dobbelt og er inne i...
-
Bærum
-
Friday 17. January 2025
-
-