Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det er ønskelig å inngå en rammeavtale som dekker vårt behov innen kontorrekvisita- produkter. - Dispensere, kopipapir og tørkepapir- Toalettpapir- Skrive-redskap og underlag- Non Food, drikke, kaffe, te og tilbehør- Tavler og stativ med tilbehør- Tape, binders, lim, hull apparat, stifter, stempel, kniv og maskin - Bestikk engang- Hjelpemidler til kontoret- Rengjøring- Hygiene- Skriveblokker, notat- Arkivering, sortering- Batteri, kalkulator- Poser- Kortholder- Kalender- Elektrisk- Kurver- Flyttemateriell- Lamineringsmateriell- Konvolutter
Anbud id:
412747
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 28. May 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Sunday 26. January 2025
-