Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det er ønskelig å inngå en rammeavtale som dekker vårt behov innen kontorrekvisita- produkter. - Dispensere, kopipapir og tørkepapir- Toalettpapir- Skrive-redskap og underlag- Non Food, drikke, kaffe, te og tilbehør- Tavler og stativ med tilbehør- Tape, binders, lim, hull apparat, stifter, stempel, kniv og maskin - Bestikk engang- Hjelpemidler til kontoret- Rengjøring- Hygiene- Skriveblokker, notat- Arkivering, sortering- Batteri, kalkulator- Poser- Kortholder- Kalender- Elektrisk- Kurver- Flyttemateriell- Lamineringsmateriell- Konvolutter
Anbud id:
393326
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 30. January 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Frakt av kjøpte møblerHar kjøpt et spisebord, 6 utestoler samt et framskap på Home & Cottage på Stradtorget i Lillehammer som må fraktes til Skjæløy (Østfold) innen lørdag 21 februar.
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-
-
Passasjer sete til Mercedes vitoTrenger frakt fra Rolvsøy til Karmøy
-
Karmøy
-
Friday 14. February 2025
-
-
Transport av 4 stk SUV sommerdekk fra Oslo til BergenHente 4 stk sommerdekk til suv 265/45 i Oslo og kjøre dem til Bergen. Hentes i butikk og leveres i butikk.
-
Bergen
-
Friday 14. February 2025
-
-
Ca 120 kvmRenhold/vask av leilighet hver 14. Dag Omstendig rengjøring 1. Gang. De påfølgende gangene gjelder det vask av gulv, tørke støv, vaske to bad m
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-
-
Betong på veranda gulvØnsker å ha betonggulv på verandagulv
-
Evje Og Hornnes
-
Friday 14. February 2025
-