Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita m.v.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita m.v.
Rammeavtalen skal omfatte levering til et betydelig antall enheter i kommunene, og den skal dekke Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita innenfor følgende kategorier: a) Kontorrekvisita b) Skolemateriell c) Datarekvisita og ergonomiske hjelpemidler d) Tonere og blekkpatroner e) Kontorkjøkkenprodukter f) Kopipapir
Anbud id:
453329
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 22. February 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Eu kontroll og reperasjon2009 bmw 318d E91 136HK Trenger: Eu kontroll Fiks av handbrekk (Lav effekt) Olje (Har 4L Castrol edge olje fra før), Oljefilter, Luftfilter, Kupefilter
-
Tromsø
-
Wednesday 12. February 2025
-
-
Bytte av silikon i dusj, HundvågGjelder 1 dusj, i hus fra 2012
-
Stavanger
-
Wednesday 12. February 2025
-
-
Montere VannmålerØnsker å få montert vannmåler. rør går langs vegg i kjeller. rør er ca 22mm i diameter etter stoppekran. Adresse er : Soliveien, Rolvsøy Vedlagt bilder
-
Fredrikstad
-
Wednesday 12. February 2025
-
-
KjøkkenvifteHei! Trenger hjelp til demontering av den gamle kjøkkenviften før nytt kjøkken skal monteres + hjelp til å montere ny kjøkkenvifte etter nye kjøkkenet er montert. Vi har balansert ventilasjon i borett...
-
Oslo
-
Wednesday 12. February 2025
-
-
Demontering/ montering av skapTo vanlige Ikea-skap ( 100x40x236) skal demonteres, transporteres og monteres på et annet sted. Ber om en fast/ eksakt pris som skal betales - ikke time basert pris. Jobben kan utføres når som helst...
-
Kristiansand
-
Wednesday 12. February 2025
-
-
Transport av 4 stk. 22" dekk/felg fra Sandvika til SandnesØnsker pris på transport av 4 felger til 4207 Sandnes fra 1336 Sandvika.
-
Sandnes
-
Wednesday 12. February 2025
-