Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelsen er å inngå en Rammeavtale (ssa-r) for konsulentkjøp som kan benyttes ved behov for videre utvikling av programvaren Arkade 5 som ble levert i første versjon 4. September 2017. Programvaren har behov for ytterligere funksjonalitet, testing og stabilisering, definert og prioritert ut fra løpende dialog med brukere. Anskaffelsen ønsker å inngå avtalen med en leverandør som har ressurser og kompetanse som leverer presist og med høy grad av kvalitetssikring.
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Anbud id:
542498
-
Sted:
-
Registrert:Friday 24. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte av egr på vw passat alltrackBytte av egr på vw passat alltrack kZ62643 rundt bergen
-
Nordre Follo
-
Friday 29. November 2024
-
-
Sarpsborg - OsloHente to båtpropeller i Sarpsborg og levere i Oslo / bærum. må gjøres ila ca en uke.
-
Bærum
-
Friday 29. November 2024
-
-
Liste, lage større døråpning og sette inn ny dørVi har lister, trenger å få listet pent rundt dører, i gangen og vindfang. Kjøpte en dør som er for stor, må få plass til døra som skal gå til vindfanget, har ikke noe karm heller. Større døråpnin...
-
Lørenskog
-
Friday 29. November 2024
-
-
Sikringer slår seg ut, stikkontakter gnistrer og lys blinkerJeg har akkurat kjøpt ny leilighet (52kvm) og ser at det må være noe feil med det elektriske. på kjøkkenet blir sikringen overbelastet og slår seg ut om komfyr og oppvaskmaskin går samtidig, taklys b...
-
Oslo
-
Friday 29. November 2024
-