Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelsen er å inngå en Rammeavtale (ssa-r) for konsulentkjøp som kan benyttes ved behov for videre utvikling av programvaren Arkade 5 som ble levert i første versjon 4. September 2017. Programvaren har behov for ytterligere funksjonalitet, testing og stabilisering, definert og prioritert ut fra løpende dialog med brukere. Anskaffelsen ønsker å inngå avtalen med en leverandør som har ressurser og kompetanse som leverer presist og med høy grad av kvalitetssikring.
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Anbud id:
542498
-
Sted:
-
Registrert:Friday 24. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Dimmer til taklampe i spisestue.Vil skifte en «vanlig bryter» til dimmer. Lampen er i dag koblet til en vanlig bryter via kontakt m/støpsel.
-
Lier
-
Saturday 25. January 2025
-
-
-
Frakte stolerSkal ha fraktet 6 spisestuestoler fra søgne til volda.
-
Volda
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Frakt av møblerFrakt av spisebord, ileggsplate og 6 stoler fra Oslo til Mosjøen.
-
Oslo
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Frakt av innedør fra Eidsvoll til KvamFrakt av en innedør som er 90cm x 210cm fra Eidsvoll til Kvam
-
Kvam
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Delebil Oppegård TrondheimØnsker å få fraktet en delebil uten motor fra Oppegård til Trondheim
-
Nordre Follo
-
Saturday 25. January 2025
-