Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for medieovervåkning
Vi ønsker en brukervennlig løsning som legger godt til rette for selvbetjening og gjør det enkelt å sette sammen rapporter og analysere mediedekningen, inkludert dekningen på sosiale medier.
For å kunne vurdere kvaliteten og brukervennligheten på løsningene som tilbys, ønsker vi en demoperiode på to uker hvor vi får tilgang til løsningen og sammenligne kvalitet på treff, funksjonalitet og brukervennlighet på ulike formater.
For å sikre sammenlignbarhet, skal demoløsningen settes opp med følgende søkeord og -uttrykk:
søk/profil nr. 1 Organisasjonsnavn: Digitaliseringsdirektoratet og Digdir
søk/profil nr. 2 Digitalisering: Digitalisering* og Digital transformasjon
Leverandøren kan justere formlene for å gi mest mulig relevante treff innenfor temaene.
Varsler: Leverandøren skal som en del av testen sette opp automatisk og løpende varsling av alle treff i søk/profil nr. 1 på e-post til
[email protected] og på sms til (info fjernet). (info fjernet).
Kontrakten gjelder for 2 år med mulighet for forlengelse 1 + 1 år, inntil fire år.
Leveransen skal leveres i henhold til følgende krav:
- Leverandøren bistå med å sette opp hovedsøk/profiler med gode filtre for å få mest mulig relevante treff.
- Systemet skal garantere oppetid 24/7 på 99. 5 %, ikke medregnet varslet nedetid.
- En løsning med et enkelt og oversiktlig administrasjonsgrensesnitt med mulighet for å lage egne søk, analyser, rapporter og varslinger
- nødvendig opplæring av inntil 6 personer
- Oversikt over medier, inkludert sosiale medier, som medieovervåkingen dekker, inkludert en beskrivelse av sentrale medier som medieovervåkingen ikke dekker.
Leverandøren plikter å sørge for at medieovervåkningstjenesten holder minst samme nivå som demoen av tilbudsløsningen gjennom avtalens varighet.
i den utstrekning Kunden ønsker det, skal Leverandøren også delta i andre aktiviteter relatert til medieovervåkning, som medieanalyser.
For å kunne vurdere kvaliteten og brukervennligheten på løsningene som tilbys, ønsker vi en demoperiode på to uker hvor vi får tilgang til løsningen og sammenligne kvalitet på treff, funksjonalitet og brukervennlighet på ulike formater.
For å sikre sammenlignbarhet, skal demoløsningen settes opp med følgende søkeord og -uttrykk:
søk/profil nr. 1 Organisasjonsnavn: Digitaliseringsdirektoratet og Digdir
søk/profil nr. 2 Digitalisering: Digitalisering* og Digital transformasjon
Leverandøren kan justere formlene for å gi mest mulig relevante treff innenfor temaene.
Varsler: Leverandøren skal som en del av testen sette opp automatisk og løpende varsling av alle treff i søk/profil nr. 1 på e-post til
[email protected] og på sms til (info fjernet). (info fjernet).
Kontrakten gjelder for 2 år med mulighet for forlengelse 1 + 1 år, inntil fire år.
Leveransen skal leveres i henhold til følgende krav:
- Leverandøren bistå med å sette opp hovedsøk/profiler med gode filtre for å få mest mulig relevante treff.
- Systemet skal garantere oppetid 24/7 på 99. 5 %, ikke medregnet varslet nedetid.
- En løsning med et enkelt og oversiktlig administrasjonsgrensesnitt med mulighet for å lage egne søk, analyser, rapporter og varslinger
- nødvendig opplæring av inntil 6 personer
- Oversikt over medier, inkludert sosiale medier, som medieovervåkingen dekker, inkludert en beskrivelse av sentrale medier som medieovervåkingen ikke dekker.
Leverandøren plikter å sørge for at medieovervåkningstjenesten holder minst samme nivå som demoen av tilbudsløsningen gjennom avtalens varighet.
i den utstrekning Kunden ønsker det, skal Leverandøren også delta i andre aktiviteter relatert til medieovervåkning, som medieanalyser.
Anbud id:
639339
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Wednesday 22. April 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud