Rammeavtale for medisindispensere
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for medisindispensere
Aurskog høland kommune har til hensikt å inngå en rammeavtale for 2 år, med oppdragsgiverstyrt opsjon på forlengelse i 1+1 år, for 10-40 elektroniske medisindispensere. rømskog kommune gis opsjon på å tiltre. Etter 2 årsperioden vil kommunen foreta en ny vurdering av markedet før eventuell utløsning av opsjon på forlengelse av rammeavtalen. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Aurskog-høland kommune ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. Det er blitt utført en undersøkelse av markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
Spesifikasjoner:
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Aurskog-høland kommune ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffen.
Aurskog-høland kommune ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Begrunnelse for leverandørvalg:
Aurskog-høland kommune ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. Det er blitt utført en undersøkelse av markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
Spesifikasjoner:
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
Aurskog-høland kommune ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffen.
Aurskog-høland kommune ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
496812
-
Sted:
-
Registrert:Tuesday 14. November 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Renovering av badVi trenger hjelp til renovering av et lite bad. Vi vil selv pigge opp gulvet, fjerne veggfliser og inventar, legge fliser og sette opp inventar. Det vi trenger hjelp til er å legge varmekabler, stø...
-
Oslo
-
Friday 24. January 2025
-
-
Skifte av registerreim Alfa Romeo GiuliettaØnsker pris på skifte av registerreim med vannpumpe og strammehjul på Alfa Romeo Giulietta 1, 4 turbo benzina Bilen har gått 100000 km
-
Sandnes
-
Friday 24. January 2025
-
-
Flytte sofa Fra stavanger til OsloHei, Jeg ønsker å flytte en sofa fra Stavanger til Oslo. Sofaen er 100cm dybde og 253 cm bredde. Usikker vekt, men over 35 kg Lurer på hva pris for flytting vil komme på? (info fjernet)
-
Oslo
-
Friday 24. January 2025
-