Rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel - Med delkontrakter
Oppdragsgiver har inngått rammeavtale vedrørende kjøp av dagligvarer på nett.
Rammeavtalen skal dekke det til enhver tid gjeldende behovet for nettbasert dagligvare hos oppdragsgiver.
Rammeavtalen innen nettbasert dagligvare er rettet mot virksomheter som har lite lagringsplass, har behov for små bestillinger, små forpakninger (anbrekk) og rask levering. Hovedbrukerne av avtalen forventes å være skoler/sfo og barnehager, samt virksomheter som avlastningstjenester for barn og unge, og bofelleskap for enslige mindreårige, men alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.
Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Rammeavtalen for nettbasert dagligvare vil være «ikke eksklusiv» fordi oppdragsgiver har rammeavtaler innenfor flere matgrupper der de samme produktene kan bli levert (rammeavtale for kolonialvarer hovedsakelig i store forpakninger, rammeavtale for ferskt kjøtt og kjøttprodukter, rammeavtale for fersk fisk og sjømat, rammeavtale for fersk frukt og grønt, rammeavtale for flytende meieriprodukter).
Oppdragsgiver planlegger i tillegg å utlyse egne konkurranser for inngåelse av rammeavtaler for ferske konditor og bakerivarer og øl og mineralvann.
Sammensetningen av kommuner som vil delta i de kommende konkurransene er ikke avklart.
For oppdraget skal det inngås rammeavtale med en leverandør.
Rammeavtalens varighet vil være på 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1, til sammen maksimalt 4 år.
Antatt volum på rammeavtalene totalt: ca. 10 550 000 eksklusive mva. Per år.
• Fordeling per kommune:
o Fredrikstad ca. 7 millioner per år
o Moss ca. 2 millioner per år
o Rygge ca. 1 million per år
o råde ca. 350 000 per år
o våler ca. 200 000 per år
For ytterligere informasjon om anskaffelsens verdi og innhold, vises det til kravspesifikasjonen, vedlegg 2, og prisskjema, vedlegg 3.
Anskaffelsesverdien er basert på et grovt estimat av hva det er handlet for i dagligvarebutikker og på tidligere avtaler der små-bestillinger og anbrekk har inngått.
Estimatet kan ikke anses bindende for oppdragsgiver.
Rammeavtalen skal dekke det til enhver tid gjeldende behovet for nettbasert dagligvare hos oppdragsgiver.
Rammeavtalen innen nettbasert dagligvare er rettet mot virksomheter som har lite lagringsplass, har behov for små bestillinger, små forpakninger (anbrekk) og rask levering. Hovedbrukerne av avtalen forventes å være skoler/sfo og barnehager, samt virksomheter som avlastningstjenester for barn og unge, og bofelleskap for enslige mindreårige, men alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.
Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Rammeavtalen for nettbasert dagligvare vil være «ikke eksklusiv» fordi oppdragsgiver har rammeavtaler innenfor flere matgrupper der de samme produktene kan bli levert (rammeavtale for kolonialvarer hovedsakelig i store forpakninger, rammeavtale for ferskt kjøtt og kjøttprodukter, rammeavtale for fersk fisk og sjømat, rammeavtale for fersk frukt og grønt, rammeavtale for flytende meieriprodukter).
Oppdragsgiver planlegger i tillegg å utlyse egne konkurranser for inngåelse av rammeavtaler for ferske konditor og bakerivarer og øl og mineralvann.
Sammensetningen av kommuner som vil delta i de kommende konkurransene er ikke avklart.
For oppdraget skal det inngås rammeavtale med en leverandør.
Rammeavtalens varighet vil være på 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1, til sammen maksimalt 4 år.
Antatt volum på rammeavtalene totalt: ca. 10 550 000 eksklusive mva. Per år.
• Fordeling per kommune:
o Fredrikstad ca. 7 millioner per år
o Moss ca. 2 millioner per år
o Rygge ca. 1 million per år
o råde ca. 350 000 per år
o våler ca. 200 000 per år
For ytterligere informasjon om anskaffelsens verdi og innhold, vises det til kravspesifikasjonen, vedlegg 2, og prisskjema, vedlegg 3.
Anskaffelsesverdien er basert på et grovt estimat av hva det er handlet for i dagligvarebutikker og på tidligere avtaler der små-bestillinger og anbrekk har inngått.
Estimatet kan ikke anses bindende for oppdragsgiver.
Anbud id:
512717
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 14. March 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Sunday 26. January 2025
-