Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Utdanningsdirektoratet har siden 2009 gjennomført årlige spørringer til barnehagesektoren og skolesektoren. i 2020 går nåværende rammeavtale for spørringene ut. Resultatene fra spørringene brukes i stor grad i direktoratets arbeid, og vi ønsker å videreføre denne ordningen for en ny periode.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Anbud id:
676102
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 15. October 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Polstring og omtrekk av 6 spisestuer.Vi har 6 eldre ikea stoler vi er fornøyd med, bortsett fra at de må polstres om, strammes opp og tilføres nye puter / skum. Selve hovedtrekket ønsker vi avtagbart, denne jobben kan prises separat.
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
OppvaskmaskinMaskinen fyller og tømmer seg. Stopper etter ca 1 minutt etter fylling. Står stille i 5 minutter. tømmer seg. (Feilkode 1e) Diagnosere, mulig bytte av av sirkulasjonspumpe. Modell : logik LDW60T19N
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Frakte sofa fra Aurdal til LillehammerJeg har tenkt å kjøpe sofa på Finn i Aurdal Valdres og få den fraktet til Lillehammer? Hva koster det?
-
Nord-Aurdal
-
Sunday 12. January 2025
-