Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Utdanningsdirektoratet har siden 2009 gjennomført årlige spørringer til barnehagesektoren og skolesektoren. i 2020 går nåværende rammeavtale for spørringene ut. Resultatene fra spørringene brukes i stor grad i direktoratets arbeid, og vi ønsker å videreføre denne ordningen for en ny periode.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Anbud id:
676102
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 15. October 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Omtrekk av to stolerHva koster det å trekke om to slike stoler?
-
Kristiansand
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Få en liten brygge for å komme ut i båten i SurnadalFå ordnet en tilgang til båten fra svaberget i bøfjorden
-
Lillehammer
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Opplegg til vaskemaskin fra kjøkkenSkulle gjerne ha satt opp opplegg for vaskemaskin fra rør på kjøkken. Vaskemaskin skal kunne brukes fra kjøkken. Trengs å gjøres kjapt.
-
Oslo
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Bygge 2 hytter ÅmliHar støpt såle til begge hyttene Jeg har fått snekkret ferdig prefabrikert vegger og har kjøpt in vinduer og ytterdør. Jeg ønsker hjelp med resten. Ring hvis du lurer på noe.
-
Åmli
-
Friday 10. January 2025
-
-
EtterisoleringØnsker råd ang. Etterisolering av rekkehus fra år 1970. Krypkjeller, flatt tak. Ta kontakt for mer info
-
Ålesund
-
Saturday 11. January 2025
-