Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for spørringer til utdanningssektoren 2021 - 2025
Utdanningsdirektoratet har siden 2009 gjennomført årlige spørringer til barnehagesektoren og skolesektoren. i 2020 går nåværende rammeavtale for spørringene ut. Resultatene fra spørringene brukes i stor grad i direktoratets arbeid, og vi ønsker å videreføre denne ordningen for en ny periode.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Rammeavtalen vil gjelde både de årlige, faste spørringene Utdanningsdirektoratet har til sektor, og mindre og ad-hoc pregede spørringer knyttet til Utdanningsdirektoratets behov for oppfølging av viktige satsningsområder. De årlige, faste spørringene gjennomføres i dag to ganger i året til skole og en gang i året til barnehage.
Bakgrunnen for å lyse ut oppdraget som en rammeavtale, er for å samle de årlige, faste spørringene til sektor og de mer ad- hoc pregede spørringene hos én leverandør. De årlige spørringene er faste, men de mer ad-hoc pregede spørringene vet vi ikke det konkrete omfanget av. i dag kjenner vi ikke konkret til hvilke spørringer som blir aktuelle i de nærmeste årene, og en rammeavtale sikrer fleksibilitet mtp. Antall avrop som kan tas ut, og metodene for disse. Til orientering har vi i siste rammeavtaleperiode (2016-2020) gjennomført to ad-hoc pregede spørringer.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale med én (1) leverandør.
Anbud id:
676102
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 15. October 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Legge lyddempende plater i 20m2 tak av murDet skal legges 20m2 med dobbelt gipsplater i et tak av mur. Det skal monteres Senor Omega dempeklosser (60 stk.) og lektes med 30x48mm justert furulekte. Det skal listes med standard taklist hele vei...
-
Sandefjord
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Bytte kjøkkenkranHei. Har kjøpt en ny kjøkkenkran som jeg ønsker hjelp til å bytte ut. Slangene som fulgte med var for korte, så trenger evt nytt til dette også. Det jeg har sirkla rundt er delen som er for korte på...
-
Oslo
-
Friday 7. February 2025
-
-
Listing av vegg absorbenter BergenHei Har en jobb på ca 900 m2 veggabsorbenter, som skal listes rundt med 25/25 mm vinkelist. må gjæres i hjørner. Ca 220 stk totalt, med ulike mål Skal startes snarest og beregnet ferdig ila 4 - 5 uk...
-
Osterøy
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Husvask innvendigØnsker vask av leilighet innvendig : tak, vegger, inni skap kjøkken, bad og soverom. Ca 85 kvadrat.
-
Horten
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Lekasje på pinjong/bakakselBilen er en 81 Corvette med 350 motor og kasse
-
Bærum
-
Tuesday 11. February 2025
-
-