Rammeavtale innkjøpsfaglig bistand
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale innkjøpsfaglig bistand
Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for innkjøpsfaglig bistand innen offentlige anskaffelser. Anskaffelsen skal sikre Politiet tilstrekkelig kapasitet innen tjenesteområdet. Det ønskes bistand på gjennomføring av hele og deler av anskaffelsesprosesser. Bistandsbehovet omfatter også ledelse av anskaffelsesprosesser. For tiden er bistandsbehovet størst når det gjelder anskaffelser på it-området. når det gjelder innkjøpsfaglig bistand på it-området presiserer vi at det ikke er behov for bistand på utarbeidelse av kravspesifikasjon, kvalifikasjonskrav, tildelingskriterier, og evaluering. Dette fordi Oppdragsgiver i eksisterende rammeavtale allerede har anskaffet denne type bistand/kompetanse. Politiets fellestjenester er ikke i behov for juridisk bistand i denne anskaffelsen, fordi Oppdragsgiver i eksisterende rammeavtale allerede har anskaffet denne type bistand/kompetanse. Mer informasjon om anskaffelsen er tatt inn i Vedlegg a Kravspesifikasjon. Om oppdragsgiver Politiets fellestjenester (pft), heretter kalt oppdragsgiver, skal på vegne av Politiet inngå rammeavtale for anskaffelse av tjenester innen området innkjøpsfaglig bistand. Avtalen skal gjelde for alle politidistrikter, Politidirektoratet og særorgan. Oppdragsgiver skal være politiets sentrale kompetanseorgan for anskaffelser. Oppdragsgiver er lokalisert i Oslo (Majorstuen) og på Jaren. Oppdragsgiver har høy innkjøpsfaglig og juridisk kompetanse innen offentlige anskaffelser. Oppdragsmengden og kompleksiteten er økende når det gjelder anskaffelser for politiet. Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell etter tilbudsfristens utløp.) Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf: (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet). Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum 1 time før tilbudsfristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet. Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering. Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisk signatur kan dere skaffe på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet). Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.
Anbud id:
336004
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 29. November 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
100kvm hytteNedvask etter gjester som har vært på hytten i 3 dager
-
Oppdal
-
Thursday 26. December 2024
-