Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid
Formålet med anskaffelsen av bedriftshelsetjenester er å gi Kundene en faglig dyktig samarbeidspartner som gjennom sin kompetanse og tjenester skal bistå med å sikre et forsvarlig arbeidsmiljø hos Kundene.
Bedriftshelsetjenesten skal ha oppdatert fagkompetanse og levere tjenester som dekker Kundens behov i henhold til Kundenes til enhver tids utfordringer innen hms- og arbeidsmiljøspørsmål.
Videre må bedriftshelsetjenesten være endringsdyktig og kunne tilpasse sitt tjenestetilbud til endringer i arbeidslivet og samfunnet for øvrig. Oppdragsgiver er opptatt av tjenestene skal bli utført på en profesjonell og tillitsvekkende måte.
Alle tjenester som leveres innenfor avtalen skal være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. i tillegg forventes det at leverandøren setter seg inn i Kundenes sentrale dokumenter innfor det aktuelle fagområdet.
Tjenesten skal omfatte følgende kategorier:
- Bistand til det systematiske hms-arbeidet
- Arbeidsmedisin/arbeidshelse
- Ergonomiske forhold
- Yrkeshygiene
- Organisatoriske- og psykososiale forhold
Se ytterligere beskrivelse av Kundens behov i Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon.
følgende virksomheter kan avrope på rammeavtalen:
- Bioteknologirådet
- Direktoratet for e-helse
- Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
- Eldreombudet
- Folkehelseinstituttet
- Helfo
- Helsedirektoratet
- Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten
- Norsk helsenett
- Norsk pasientskadeerstatning
- Pasient- og brukerombudet
- Statens helsetilsyn
- Statens legemiddelverk
- Statens undersøkelseskommisjon for helse- og omsorgstjenesten
Kundene kan tiltre rammeavtalen på ulike tidspunkt, og tjenestene bestilles etter den enkelte Kundes behov.
Videre vil behovet for bistand/støtte til hms-arbeidet etter aml vil variere hos de ulike Kundene grunnet bl. a. Risikobilde, antall ansatte, antall avdelinger og lokasjoner. Enkelte kunder kan ha lite/ingen behov, mens andre Kunder kan ha et større behov for tjenesten.
Dersom Kunden har behov for en spesifikk kompetanse/tjeneste under rammeavtalen, og Leverandøren ikke kan tilby denne uten at det tilkommer uforholdsmessige store reisekostnader for Kunden, har Kunden anledning til å anskaffe tjenesten fra en 3. Part dersom Kunden vurderer dette mer formålstjenlig.
Bedriftshelsetjenesten skal ha oppdatert fagkompetanse og levere tjenester som dekker Kundens behov i henhold til Kundenes til enhver tids utfordringer innen hms- og arbeidsmiljøspørsmål.
Videre må bedriftshelsetjenesten være endringsdyktig og kunne tilpasse sitt tjenestetilbud til endringer i arbeidslivet og samfunnet for øvrig. Oppdragsgiver er opptatt av tjenestene skal bli utført på en profesjonell og tillitsvekkende måte.
Alle tjenester som leveres innenfor avtalen skal være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. i tillegg forventes det at leverandøren setter seg inn i Kundenes sentrale dokumenter innfor det aktuelle fagområdet.
Tjenesten skal omfatte følgende kategorier:
- Bistand til det systematiske hms-arbeidet
- Arbeidsmedisin/arbeidshelse
- Ergonomiske forhold
- Yrkeshygiene
- Organisatoriske- og psykososiale forhold
Se ytterligere beskrivelse av Kundens behov i Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon.
følgende virksomheter kan avrope på rammeavtalen:
- Bioteknologirådet
- Direktoratet for e-helse
- Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
- Eldreombudet
- Folkehelseinstituttet
- Helfo
- Helsedirektoratet
- Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten
- Norsk helsenett
- Norsk pasientskadeerstatning
- Pasient- og brukerombudet
- Statens helsetilsyn
- Statens legemiddelverk
- Statens undersøkelseskommisjon for helse- og omsorgstjenesten
Kundene kan tiltre rammeavtalen på ulike tidspunkt, og tjenestene bestilles etter den enkelte Kundes behov.
Videre vil behovet for bistand/støtte til hms-arbeidet etter aml vil variere hos de ulike Kundene grunnet bl. a. Risikobilde, antall ansatte, antall avdelinger og lokasjoner. Enkelte kunder kan ha lite/ingen behov, mens andre Kunder kan ha et større behov for tjenesten.
Dersom Kunden har behov for en spesifikk kompetanse/tjeneste under rammeavtalen, og Leverandøren ikke kan tilby denne uten at det tilkommer uforholdsmessige store reisekostnader for Kunden, har Kunden anledning til å anskaffe tjenesten fra en 3. Part dersom Kunden vurderer dette mer formålstjenlig.
Anbud id:
764353
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 31. October 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Omtrekk av to stolerHva koster det å trekke om to slike stoler?
-
Kristiansand
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Få en liten brygge for å komme ut i båten i SurnadalFå ordnet en tilgang til båten fra svaberget i bøfjorden
-
Lillehammer
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Opplegg til vaskemaskin fra kjøkkenSkulle gjerne ha satt opp opplegg for vaskemaskin fra rør på kjøkken. Vaskemaskin skal kunne brukes fra kjøkken. Trengs å gjøres kjapt.
-
Oslo
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Bygge 2 hytter ÅmliHar støpt såle til begge hyttene Jeg har fått snekkret ferdig prefabrikert vegger og har kjøpt in vinduer og ytterdør. Jeg ønsker hjelp med resten. Ring hvis du lurer på noe.
-
Åmli
-
Friday 10. January 2025
-
-
EtterisoleringØnsker råd ang. Etterisolering av rekkehus fra år 1970. Krypkjeller, flatt tak. Ta kontakt for mer info
-
Ålesund
-
Saturday 11. January 2025
-