Rammeavtale om kjøp av vikartjenester
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale om kjøp av vikartjenester
Formålet med konkurransen er å inngå rammeavtale med én, to eller tre leverandører om kjøp av vikartjenester for vårt hovedkontor i Oslo. Anskaffelsen er delt inn i tre deler: Del 1 – Administrasjon Del 2 – Kommunikasjon Del 3 – Ledelse Det vil bli inngått maksimalt én rammeavtale per del. Tjenesten innenfor administrasjon vil i hovedsak innebære økonomi/regnskap, lønn, hr, arkiv, resepsjon/sentralbord og annet kontorarbeid. Tjenesten innen kommunikasjon vil blant annet innebære å kunne skrive og publisere på nett og i sosiale medier, og praktisk mediearbeid. Tjenesten innenfor ledelse, vil i hovedsak innebære ledelse med budsjett- og personalansvar, og prosjektledelse.
Anbud id:
402681
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 6. April 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
RegisterreimSkifte (info fjernet) på Bobil manuel gir 2013 mod. Fiat Eu kontroll
-
Øvre Eiker
-
Thursday 30. January 2025
-
-
Oppføring av lettveg med glassfelt og skyvedørØnsker tilbud på oppføring av en lettvegg med skyvedør og glassfelt opp mot himling, samt legging av to lister og listing/fiksing av ei opning. Lettveggen skal føres opp etter målsatt skisse, sjå ve...
-
Oslo
-
Thursday 30. January 2025
-
-
Lys under overskapMå reparere lysarmatur under overskap på kjøkken. Har skiftet lysrør og tenner men det virker ikke.
-
Trondheim
-
Thursday 30. January 2025
-
-
Komplett vannbåren varme - 4 enheterHei, Vi ønsker tilbud på komplett løsning for vannbåren varme med luft til vann varmepumper for 4 nye enheter på Kjelsås. Oppdraget kan starte ca mars 2025 (rør i såle). Totalt består enhetene av 2...
-
Oslo
-
Thursday 30. January 2025
-