Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter
Produktgrupper:
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
Anbud id:
623454
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Monday 23. December 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Omtrekk av to stolerHva koster det å trekke om to slike stoler?
-
Kristiansand
-
Saturday 11. January 2025
-
-
-
Utflytting og ønsker hjelp med flytting. Har varebil.Alt på bilde utenom tv må løftes til nytt leieforhold. Kristiansand sentrum
-
Kristiansand
-
Friday 10. January 2025
-
-
Tette vegg rundt dørGammel dør ut mot hage er ikke tett, fått noe mugg rundt. dør må byttes og muligens mer.
-
Kristiansand
-
Friday 10. January 2025
-
-
Bytte innmaten i sikringsskapJeg har ett gammel sikringsskap som skal fornyes med nye sikringer og skal ha Rehab Montasjeramme. Sikringen er kjøpt ( spesial bestilling for at de skal funke i mitt wifi system hjemme )
-
Kristiansand
-
Friday 10. January 2025
-