Rammeavtale på kontorrekvisita for NORCE - konkurransegrunnlag på høring
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på kontorrekvisita for NORCE - konkurransegrunnlag på høring
Norce Norwegian Research Centre as (norce) er et nytt og fremtidsrettet forskningsinstitutt med stor faglig bredde og sterke kunnskapsmiljøer. Vi leverer forskning og innovasjon innen energi, helse, klima, miljø, samfunn og teknologi. våre løsninger svarer på sentrale samfunnsutfordringer og bidrar til verdiskaping lokalt, nasjonalt og globalt.
norce ble opprettet 2017 og i løpet av 2018 fusjonerte forskningsinstituttene Agderforskning as, Christian Michelsen Research as, International Research Institute of Stavanger as, Uni Research as og Teknova as inn i norce og er blitt en integrert del av selskapet. norut as er fusjonert inn i 2019. Uni Research Polytec as forventes innfusjonert i norce i løpet av 2019.
norce har hovedkontor i Bergen og virksomhet i Alta, Bardu, Bodø, Grimstad, Haugesund, Oslo, Randaberg, Stavanger, Kristiansand og Tromsø. Konsernet samler over 1000 ansatte og har til enhver tid mer enn 1500 prosjekter gående.
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale på kontorrekvisita, som inkluderer bl. a. Kopipapir, penner, gule lapper og lignende.
Anskaffelsen skal være med på å redusere priser og transaksjonskostnader, forenkle bestillingsprosesser og legge til rette for e-handel, samt å bidra til økt etterlevelse av samfunnsansvar.
Det er et ønske om at avtalen skal være operativ så snart som mulig etter kontraktsinngåelse.
norce ble opprettet 2017 og i løpet av 2018 fusjonerte forskningsinstituttene Agderforskning as, Christian Michelsen Research as, International Research Institute of Stavanger as, Uni Research as og Teknova as inn i norce og er blitt en integrert del av selskapet. norut as er fusjonert inn i 2019. Uni Research Polytec as forventes innfusjonert i norce i løpet av 2019.
norce har hovedkontor i Bergen og virksomhet i Alta, Bardu, Bodø, Grimstad, Haugesund, Oslo, Randaberg, Stavanger, Kristiansand og Tromsø. Konsernet samler over 1000 ansatte og har til enhver tid mer enn 1500 prosjekter gående.
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale på kontorrekvisita, som inkluderer bl. a. Kopipapir, penner, gule lapper og lignende.
Anskaffelsen skal være med på å redusere priser og transaksjonskostnader, forenkle bestillingsprosesser og legge til rette for e-handel, samt å bidra til økt etterlevelse av samfunnsansvar.
Det er et ønske om at avtalen skal være operativ så snart som mulig etter kontraktsinngåelse.
Anbud id:
629633
-
Sted:
-
Registrert:Friday 14. February 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Rive kjøkken - legge nytt gulv - fikse vegger - noe rørleggerarbeidJeg har tenkt å skifte kjøkken i min leilighet. Det nye kjøkkenet vil monteres av leverandøren. så jeg trenger å få revet mitt gamle kjøkken, og evt fikse veggene bak om det trengs. i tillegg vil jeg...
-
Bergen
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Må frakte en Lexus RX400hFraktes fra Drammen til Kristiansand/vennesla
-
Vennesla
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Montering av overskap kjøkkenØnsker å få montert opp to overskap fra ikea på kjøkkenvegg. Vegg med gipsplate, men gammel teglstein med porøse fuger bak som kan bli en utfordring.
-
Oslo
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Montering av vannmåler i privat boligØnsker pris på montering av vannmåler. Selve vannmåleren leiges av Tysver kommune. Det er enkel tilkomst for å montere vannmåleren i boligen.
-
Tysvær
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Transport av motorsykkelTransport av en motorsykkel fra Sola til Hitra. Lengde: 220cm bredde: 90cm høyde: 110cm vekt: 200
-
Sola
-
Wednesday 5. February 2025
-