Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Norce har behov for møbler og inventar på følgende lokasjoner:
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
Anbud id:
712806
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 14. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Sikringsskap, taklys på kjøkken og stikkontakterJeg ser etter en elektriker som kan oppdatere sikringsskapet (det er gammelt og listen på skapdøren er utdadert). Vi trenger også å koble en lysbryter på kjøkkenet til et taklys. Generelt er mye av de...
-
Ålesund
-
Friday 14. February 2025
-
-
Sette opp PVC-gjerne i trappMontere pvc-gjerde i utvendig eksisterande trapp, ca 4 meter. Alt er kjøpt inn Vil helst ha ein lokal snekkar i Sogndal
-
Sogndal
-
Friday 14. February 2025
-
-
Transport av vannpumpeTransport av vannpumpe, fra Gardermoen til Bergen
-
Alver
-
Friday 14. February 2025
-
-
Oppsett av nye rør til badEr i gang med og anlegge nytt bad og trenger derfor rørlegger som kan komme og ta en vurdering og gi et pristilbud.
-
Eidsvoll
-
Friday 14. February 2025
-
-
Jording av stikkontakterJeg har hatt besøk av elektriker fra Rejlers Elsikkerhet as på vegne av Elvia som har gjennomgått det elektriske anlegget i leiligheten. Det manglet jording i to doble stikkontakter og en dobbel stikk...
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-
-
Pusse spisebordPuss og overflatebehandling av «gustaviansk» spisebord med tre plater
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-