Rammeavtale på idretts- og friluftslivsutstyr til videregående skoler i VT-fk - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på idretts- og friluftslivsutstyr til videregående skoler i VT-fk - Med delkontrakter
Denne rammeavtalen gjelder levering av idretts- og friluftslivsutstyr til videregående skoler i Vestfold og Telemark
Oppdragsgiver skal også ha en 4 års kontroll, service- og vedlikeholdsavtale pr. Lokasjon på alt idrettsutstyr. Kontroll, service- og vedlikeholdsavtalen på kjøpt utstyr skal gjelde fra leveringstidspunktet. Hensikten med en kontroll, service- og vedlikeholdsavtale er å sikre at idrettsutstyr til videregående skoler til en hver tid er tilfredsstillende og at sikkerheten er ivaretatt.
Anskaffelsens totale verdi anslåes til: NOK4000000 eks. Mva i avtaleperioden.
Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende.
Antall gymsaler og idrettshaller i Vestfold og Telemark fremgår av fanene "gymsaler og idrettshaller" i Bilag B1 - Produkt og prisskjema. Oppdraget er delt inn i 3 grupper. For nærmere informasjon om anskaffelsens art og omfang viser vi til Vedlegg a til d, se forøvrig Bilag B1 - Produkt og prisskjema.
Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på rammeavtalen i ytterligere 2 år med 1 år av gangen. Total varighet på rammeavtalen vil være på 4 år.
Oppdragsgiver skal også ha en 4 års kontroll, service- og vedlikeholdsavtale pr. Lokasjon på alt idrettsutstyr. Kontroll, service- og vedlikeholdsavtalen på kjøpt utstyr skal gjelde fra leveringstidspunktet. Hensikten med en kontroll, service- og vedlikeholdsavtale er å sikre at idrettsutstyr til videregående skoler til en hver tid er tilfredsstillende og at sikkerheten er ivaretatt.
Anskaffelsens totale verdi anslåes til: NOK4000000 eks. Mva i avtaleperioden.
Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende.
Antall gymsaler og idrettshaller i Vestfold og Telemark fremgår av fanene "gymsaler og idrettshaller" i Bilag B1 - Produkt og prisskjema. Oppdraget er delt inn i 3 grupper. For nærmere informasjon om anskaffelsens art og omfang viser vi til Vedlegg a til d, se forøvrig Bilag B1 - Produkt og prisskjema.
Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på rammeavtalen i ytterligere 2 år med 1 år av gangen. Total varighet på rammeavtalen vil være på 4 år.
Anbud id:
611905
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 6. October 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Sunday 26. January 2025
-