Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Anskaffelsen gjelder levering av maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester. Tjenestene vil benyttes i forbindelse med Oppdragsgivers vedlikehold av egne og leid bygningsmasse.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Anbud id:
484102
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 30. August 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Stifte AS og videre samarbeidVi trenger hjelp for å stifte as, to eiere. Ansatte blir vi 2, så er planen å få flere etterhvert, Vi trenger hjelp a-å for regnskapet, evt budsjett, rådgivning osv.
-
Oslo
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Male rundt vinduer og dører utvendigVinduer og dører + takkasser og vindskier.
-
Sortland
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Nibe F750 service og anslå pris for å legge vann i 2. etg.Service er enkelt og greit. Jeg har kjøpt hus og tenker det passer seg med en service, samt noen tips fra fagpersoner rundt slike varmepumper. Prisanslaget oppe kan bli til en betydelig større jobb....
-
Haugesund
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Bindingsverk og lekte ned tak på baderomHei, Ønsker hjelp med bindingsverk til bad med 2x2, lekte ned taket 5 cm. Det er betongvegger og noen steder med gamle fliser. Også klargjøre for litt større dør til badet. Badet er 9, 3kvm og tak...
-
Bergen
-
Tuesday 28. January 2025
-