Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Norce har behov for møbler og inventar på følgende lokasjoner:
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
Anbud id:
712806
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 14. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Legge lyddempende plater i 20m2 tak av murDet skal legges 20m2 med dobbelt gipsplater i et tak av mur. Det skal monteres Senor Omega dempeklosser (60 stk.) og lektes med 30x48mm justert furulekte. Det skal listes med standard taklist hele vei...
-
Sandefjord
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Bytte kjøkkenkranHei. Har kjøpt en ny kjøkkenkran som jeg ønsker hjelp til å bytte ut. Slangene som fulgte med var for korte, så trenger evt nytt til dette også. Det jeg har sirkla rundt er delen som er for korte på...
-
Oslo
-
Friday 7. February 2025
-
-
Listing av vegg absorbenter BergenHei Har en jobb på ca 900 m2 veggabsorbenter, som skal listes rundt med 25/25 mm vinkelist. må gjæres i hjørner. Ca 220 stk totalt, med ulike mål Skal startes snarest og beregnet ferdig ila 4 - 5 uk...
-
Osterøy
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Husvask innvendigØnsker vask av leilighet innvendig : tak, vegger, inni skap kjøkken, bad og soverom. Ca 85 kvadrat.
-
Horten
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Lekasje på pinjong/bakakselBilen er en 81 Corvette med 350 motor og kasse
-
Bærum
-
Tuesday 11. February 2025
-
-