Alarm og sikkerhet, Maskinentreprenør, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale på sikker makulering - sikkerhetsnivå P3
Krav til tjenesten
--Tjenesten skal dekke sikker makulering og destruksjon av dokumenter (løsark og ringpermer) - Sikkerhetsklasse P3.
--Tjenesten skal baseres på behovshenting. (Dette medfører at det leies inn nok og tilpassede oppsamlingspunkter hos Oppdragsgiver, samt at leverandør blir oppringt ved behov for henting.)
--Oppdragsgiver har også behov for enkelttjenester for ryddeoppdrag. Dette dreier seg for det meste om arkivrydding, men er også aktuelt for annet oppryddingsarbeid.
--Oppdragsgiver skal ha en kostnadseffektiv og enkel administrasjonsjobb ved oppfølging av avtalen. Dette innebærer at leverandør har etablert ett kontaktpunkt hvor oppdragsgiver skal henvende seg ved bestilling / avvik / reklamasjon / statistikk / rapporter / etc.
--Leverandør skal kunne benytte ehf-faktura
--Etter makulering skal leverandør sende Oppdragsgiver, uten omkostninger, en kvittering / sertifikat / garantibevis eller tilsvarende dokumentasjon på at arbeidet er utført i henhold til instruks.
--i dagens avtale benyttes det låsbare dunker på 660, 240 og 140 litere. (Dette er enheter som fungerer godt)
Leverandør bes om å besvare Oppdragsgivers punkter på en entydig, oversiktlig og kortfattet måte, samt angi priser på en entydig og forståelig måte. (Det skal oppgis dunkstørrelser, leiepris pr dunk pr størrelse, tømmepris pr dunkstørrelse og eventuelle kostnader for kvittering/garantibevis/sertifikat eller tilsvarende dokumentasjon)
Den leverandør som har det beste forholdet mellom krav til tjenesten og pris, vil bli tildelt kontrakt.
--Tjenesten skal dekke sikker makulering og destruksjon av dokumenter (løsark og ringpermer) - Sikkerhetsklasse P3.
--Tjenesten skal baseres på behovshenting. (Dette medfører at det leies inn nok og tilpassede oppsamlingspunkter hos Oppdragsgiver, samt at leverandør blir oppringt ved behov for henting.)
--Oppdragsgiver har også behov for enkelttjenester for ryddeoppdrag. Dette dreier seg for det meste om arkivrydding, men er også aktuelt for annet oppryddingsarbeid.
--Oppdragsgiver skal ha en kostnadseffektiv og enkel administrasjonsjobb ved oppfølging av avtalen. Dette innebærer at leverandør har etablert ett kontaktpunkt hvor oppdragsgiver skal henvende seg ved bestilling / avvik / reklamasjon / statistikk / rapporter / etc.
--Leverandør skal kunne benytte ehf-faktura
--Etter makulering skal leverandør sende Oppdragsgiver, uten omkostninger, en kvittering / sertifikat / garantibevis eller tilsvarende dokumentasjon på at arbeidet er utført i henhold til instruks.
--i dagens avtale benyttes det låsbare dunker på 660, 240 og 140 litere. (Dette er enheter som fungerer godt)
Leverandør bes om å besvare Oppdragsgivers punkter på en entydig, oversiktlig og kortfattet måte, samt angi priser på en entydig og forståelig måte. (Det skal oppgis dunkstørrelser, leiepris pr dunk pr størrelse, tømmepris pr dunkstørrelse og eventuelle kostnader for kvittering/garantibevis/sertifikat eller tilsvarende dokumentasjon)
Den leverandør som har det beste forholdet mellom krav til tjenesten og pris, vil bli tildelt kontrakt.
Anbud id:
511524
-
Registrert:Tuesday 6. March 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
-
Frakte hoppeslottHoppeslott Sammenrullet 1x2x5 meter ca 300kg 2323 Ingeberg v/Hamar - Stavanger.
-
Strand
-
Friday 10. January 2025
-
-
Transport av 4 stk sommerdekk.Ønsker å få fraktet 4stk sommerdekk fra Trondheim til Brumunddal
-
Trondheim
-
Tuesday 7. January 2025
-
-
Frakt Hemnes garderobeskapFrakte et brukt garderobeskap ( b: 100cm, h197, d57cmi Drammen postnr 3021, til Tangnesvegen, 2356 Ringsaker, gjerne hjelp til å bære inn.
-
Ringsaker
-
Monday 6. January 2025
-
-
Transportere to esker med stentøyTransport fra Hamar til Stavanger, en gang det passer i januar 25
-
Stavanger
-
Thursday 2. January 2025
-