Rammeavtale saksbehandlingstjenester Senter for Oppvekst
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale saksbehandlingstjenester Senter for Oppvekst
Drammen kommune ved Senter for Oppvekst skal inngå nye rammeavtaler for innkjøp av saksbehandlingstjenester. Under visjonen ”riktig hjelp til rett tid” tilbyr og samordner Senter for oppvekst tjenester innenfor følgende områder: · Forebyggende helse og oppveksttjenester – (sjekk lovverk) · Pedagogisk psykologisk tjeneste – Opplæringslova · Tjenester for funksjonshemmede – Lov om sosiale tjenester · Barneverntjeneste – Lov om barneverntjenester · Barnevern - operative døgntjenester (Lov om barneverntjenester, Lov om sosiale tjenester) Senter for oppvekst/Barneverntjenesten har kontorer sentralt i Drammen sentrum der ca. 100 ansatte har sin arbeidsplass. Senter for oppvekst ledes av en virksomhetsleder og 5 tjenesteledere. Det er felles ekspedisjon og kontorfaglig avdeling for fagområdene. Økt samhandling er en viktig del av målsettingen vår. Drammen Kommune har vel 67. 000 innbyggere og det er ca. 4. 400 ansatte totalt i kommunens virksomheter. Årlig omsetning er ca. nok 4 milliarder. nærmere informasjon finnes på vår hjemmeside: (info fjernet) Rammeavtalene skal dekke saksbehandlingstjenester innenfor lov om barneverntjenester. Barneverntjenesten i Drammen har ca. 60 ansatte. Barneverntjenesten mottar ca. 900 bekymringsmeldinger pr år. Vi har til enhver tid mellom 120 og 150 aktive undersøkelser og 430 hjelpetiltak i hjemmet. Ca. 140 barn er under omsorg av barneverntjenesten i Drammen. Som et ledd i å sikre en jevn og forutsigbar produksjon av barnevernstjenester, vil Oppdragsiver sikre at produksjonskapasiteten til enhver tid er tilbasset behovet, og vil gjennom denne konkurransen etablere rammeavtaler for anskaffelse av saksbehandlertjenester for barnevernet. Tjenestene avropes ved belastningstopper, sykdom og i andre situasjoner med akutt behov for bemanning. Det vil inngås 3 rammeavtaler (parallelle rammeavtaler), forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser § 15-3. Tildeling av oppdrag fremkommer av konkurransegrunnlagets pkt. 4. Oppdragene omfatter saksbehandling av barnevernssaker etter Lov om barneverntjenester, Forvaltningsloven og gjeldende retningslinjer om saksbehandling i barneverntjenesten (retningslinjer av 1. November 1995 til lov om barneverntjenester av 17. Juli 1992 nr 100, rev. Mars 2002). Oppdraget innebærer stor grad av kontakt med brukere. Disse er barn/unge, foreldre, og private og offentlige samarbeidspartnere Arbeidsoppgavene vil være: · gjennomføre og konkludere undersøkelser · iverksette og følge opp hjelpetiltak · omsorgssaker. · vurderinger om akutt- og tvangssaker Det kan bli aktuelt å føre saker for fylkesnemnda. Alt skriftlig arbeid utføres i oppdragsgivers fagsystem, Familia.
Anbud id:
381652
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 21. October 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
LydprosjekteringHei trenger firma som kan hjelpe med rapporten lyd prosjektering
-
Sandnes
-
Monday 3. February 2025
-
-
Kjøre en bil fra Lillestrøm til Ørsta og kjøre en annen bil tilbake.Kjøre en bil fra Lillestrøm til Ørsta og kjøre en annen bil tilbake. Begge bilene er i god stand og kjøres med vanlig førerkort.
-
Lillestrøm
-
Monday 3. February 2025
-
-
Ønsker om pris på male et stort hus på StorhaugHei Vi er et sameie på Storhaug i Kirkestien 2 hvor vi vurderer å male huset på de 2 langsidene i år med utstikkerne på tak. Ønsker en pris på dette, 2 lag med hvit oljemaling
-
Stavanger
-
Monday 3. February 2025
-
-
MinirenseanleggMinirenseanlegg for ca 15 personer. 2 m3 Slamavskiller med biofilter Pumpekum + 6 rør a 20 m til infiltrasjonsanlegg søknad kommunen Graving + legging av infiltrasjonsanlegget, ca 120kvm Inneha nødve...
-
Nannestad
-
Monday 3. February 2025
-
-
IT-løsning: fakturering for elbillading i borettslag (8-15 stykk): avlesning forbruk, prisinnhenting fra strømleverandør og fakturering av beboerVi ønsker pristilbud for en løsning /m drift av fakturering for elbilladerbruk i et borettslag (8-15 stykk): -avlesning forbruk, -prisinnhenting fra strømleverandør --fakturering av beboere (forbruk...
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-