Rammeavtaler - Anskaffelse av partneravtaler tjenestekjøp (20/9888) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtaler - Anskaffelse av partneravtaler tjenestekjøp (20/9888) - Med delkontrakter
Løsningene som kontinuerlig skal utvikles dekker flere av NAVs produktområder, herunder arbeid, arbeidsgiver, helse og pensjon og øvrige team i nav.
De tilbudte ressursene skal inngå i team som gjennomfører nyutvikling og/eller videreutvikling og vedlikehold av løsninger og team.
Leverandørens ressurser skal inngå i Oppdragsgivers utviklingsteam og bistå i avtaleperioden med relevant kompetanse i forhold til den utvikling som skjer hos Oppdragsgiver. Leverandøren skal kunne bemanne ulike roller i team.
Oppdragsgiver vil gjennomføre kontinuerlig utvikling med intern kompetanse og kompetanseforsterkning fra leverandørene samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene.
Denne tjenestekontrakt (partneravtale) skal være hovedavtale for bestilling av ressurser innenfor de beskrevne kompetanseområdene og NAVs produktområder som del av etablert partnerskap (dvs nært samarbeidsforhold). nav har også en eksisterende tjenestekontrakt (vesa) som skal sikre kapasitet og kompetanse til Kunden for utvikling og forvaltning av løsninger innenfor vedtaksbehandling og saksbehandling og tilhørende områder.
vesa-avtalen skal benyttes frem til den utløper innenfor sitt nedslagsfelt, men den skal ikke fornyes. Deretter vil dette området innlemmes i partneravtalen. vesa utløper i utgangspunktet senest i februar 2023.
Videre har nav også rammeavtaler for konsulenttjenester som for aktuelle områder hovedsakelig vil benyttes i tilfeller der NAVs kapasitetsbehov er større enn leverandørene under tjenestekontrakter har kapasitet til, samt tilfeller der oppdraget er utenfor kjerneområdet for etablert partnerskap.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være 400 - 600 fte. Det knytter seg imidlertid meget stor usikkerhet til omfanget bl. a. på grunn av arbeidet som pågår med modernisering av nav, en omfattende fornyelse/modernisering av it i etaten og endringer innenfor nav it. Det knytter seg også stor usikkerhet til omfanget de neste årene som følge av at nav nå styrer utviklingsarbeidet selv og utfører mye av utviklingsarbeidet med egne ansatte. Dette vil kunne medføre at kapasitetsbehovet blir noe høyere, eller vesentlig mindre enn antatt. Anslaget er ikke bindende for nav.
De primære brukerne av partneravtalen vil være NAVs it- avdeling.
De tilbudte ressursene skal inngå i team som gjennomfører nyutvikling og/eller videreutvikling og vedlikehold av løsninger og team.
Leverandørens ressurser skal inngå i Oppdragsgivers utviklingsteam og bistå i avtaleperioden med relevant kompetanse i forhold til den utvikling som skjer hos Oppdragsgiver. Leverandøren skal kunne bemanne ulike roller i team.
Oppdragsgiver vil gjennomføre kontinuerlig utvikling med intern kompetanse og kompetanseforsterkning fra leverandørene samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene.
Denne tjenestekontrakt (partneravtale) skal være hovedavtale for bestilling av ressurser innenfor de beskrevne kompetanseområdene og NAVs produktområder som del av etablert partnerskap (dvs nært samarbeidsforhold). nav har også en eksisterende tjenestekontrakt (vesa) som skal sikre kapasitet og kompetanse til Kunden for utvikling og forvaltning av løsninger innenfor vedtaksbehandling og saksbehandling og tilhørende områder.
vesa-avtalen skal benyttes frem til den utløper innenfor sitt nedslagsfelt, men den skal ikke fornyes. Deretter vil dette området innlemmes i partneravtalen. vesa utløper i utgangspunktet senest i februar 2023.
Videre har nav også rammeavtaler for konsulenttjenester som for aktuelle områder hovedsakelig vil benyttes i tilfeller der NAVs kapasitetsbehov er større enn leverandørene under tjenestekontrakter har kapasitet til, samt tilfeller der oppdraget er utenfor kjerneområdet for etablert partnerskap.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være 400 - 600 fte. Det knytter seg imidlertid meget stor usikkerhet til omfanget bl. a. på grunn av arbeidet som pågår med modernisering av nav, en omfattende fornyelse/modernisering av it i etaten og endringer innenfor nav it. Det knytter seg også stor usikkerhet til omfanget de neste årene som følge av at nav nå styrer utviklingsarbeidet selv og utfører mye av utviklingsarbeidet med egne ansatte. Dette vil kunne medføre at kapasitetsbehovet blir noe høyere, eller vesentlig mindre enn antatt. Anslaget er ikke bindende for nav.
De primære brukerne av partneravtalen vil være NAVs it- avdeling.
Anbud id:
697548
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 6. February 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Legge lyddempende plater i 20m2 tak av murDet skal legges 20m2 med dobbelt gipsplater i et tak av mur. Det skal monteres Senor Omega dempeklosser (60 stk.) og lektes med 30x48mm justert furulekte. Det skal listes med standard taklist hele vei...
-
Sandefjord
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Bytte kjøkkenkranHei. Har kjøpt en ny kjøkkenkran som jeg ønsker hjelp til å bytte ut. Slangene som fulgte med var for korte, så trenger evt nytt til dette også. Det jeg har sirkla rundt er delen som er for korte på...
-
Oslo
-
Friday 7. February 2025
-
-
Listing av vegg absorbenter BergenHei Har en jobb på ca 900 m2 veggabsorbenter, som skal listes rundt med 25/25 mm vinkelist. må gjæres i hjørner. Ca 220 stk totalt, med ulike mål Skal startes snarest og beregnet ferdig ila 4 - 5 uk...
-
Osterøy
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Husvask innvendigØnsker vask av leilighet innvendig : tak, vegger, inni skap kjøkken, bad og soverom. Ca 85 kvadrat.
-
Horten
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Lekasje på pinjong/bakakselBilen er en 81 Corvette med 350 motor og kasse
-
Bærum
-
Tuesday 11. February 2025
-
-