Alarm og sikkerhet, Betong, Elektriker, Entreprenør, Glassarbeider, Gulv, Maler, Maskinentreprenør, Murer, Riving, Rørlegger, Snekker, Taktekker, Ventilasjon i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rehabilitering av kontorfløy (SIM1) - Generalentreprise
Denne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. Juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (loa) og forskrift 12. August 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (foa).
Anskaffelsen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse i henhold til foa del i og ii.
Norges idrettshøgskole (nih) skal rehabilitere kontorfløyen SIM1 i bygg 11 ved Sognsveien 220, Oslo.
For oppdraget skal det inngås kontrakt med én entreprenør. Oppdraget vil organiseres som en generalentreprise med fast pris, uten indeksregulering.
Anskaffelsens totale verdi er anslått til ca. Kr 11 000 000- 12 000 000 ekskl. Mva.
Byggestart planlegges til 23. April 2018 – og byggetiden er estimert å være 6 måneder.
Det er fastsatt følgende bindende sluttfrist for arbeidet: 6 måneder fra byggestart.
Alle arbeid skal være avsluttet og anleggsområdet fraflyttet og ryddet innen fristen for ferdigstillelse.
nih presiserer at enkelte leveranser vedrørende lås og beslag (dørmiljø), samt alarmsystem og adgangskontroll i aktuell bygningsmasse ikke er del av denne entreprisen og vil utføres av egen leverandør. Entreprenører i denne entreprisen gjøres oppmerksom på at dette vil medføre nødvendige tilpasninger mht. Relevante grensesnitt.
Lokalene som skal rehabiliteres er i dag i bruk som kontorer for forskere, stipendiater og administrasjonspersonell tilknyttet seksjon for idrettsmedisin, disse skal fortsette å være brukere også etter ombygningen. Lokalene består i dag av kontorer, kjøkken, tekniskrom, lager og korridor. Eksisterende ikke-bærende vegger, himling og gulvbelegg skal fjernes. i tillegg skal eksisterende el-anlegg, ventilasjonskanaler og varmeanlegg i området rives. Eksisterende toalettkjerne berøres ikke av tiltaket. Ny løsning viderefører cellekontorløsningen, men det skal i tillegg etableres nye møterom, print/kopi, sosialsone med kjøkken, lager og nytt teknisk rom. Dette innebærer nye kontorskillevegger, systemfronter i glass, nytt gulv og ny himling. Yttervegg skal tilleggsisoleres og nye vinduer settes inn. Eksisterende brannskille flyttes. Ny dør settes inn, tavlerom etableres og eksisterende dører i vegg oppgraderes. Lokalene får nytt el-anlegg. Arealene skal få ny ventilasjonsløsning med balansert ventilasjon. Nytt teknisk rom etableres i et eksisterende lager, med føringer til tak via bøttekott i trapperom. For å gjøre plass til føringer fra kontorer til nytt teknisk rom blir det ny himling i foaje og lager. Eksisterende dør til trapperom flyttes.
Byggherrens rådgivere ivaretar funksjonen som ansvarlig søker (v/ark) og ansvar for detaljprosjekteringen (pro).
Entreprenøren må for øvrig dekke alle ansvarsforhold for gjennomføring og utførelse av byggearbeidene (utf), inklusiv leverandørprosjektering, avfallsrapportering/ miljøsanering, overlevering av fdv-dokumentasjon før ferdigattest mv. følgende fagområder for utførelse (utf), evt med flere, skal dekkes med ansvar med tiltaksklasse iht SAK10 og lokale myndighetskrav (antatt tiltaksklasse angitt i parentes):
• Murarbeider (tkl. 1)
• tømrerarbeider (tkl. 2)
• Installasjon brannalarmanlegg (tkl. 3 - tilstøtende entreprise)
• Installasjon ledelys (tkl. 3 - tilstøtende entreprise)
• Sanitær, varme (tkl. 2)
• Ventilasjon og klimainstallasjoner (tkl. 3)
• Taktekkingsarbeider (tkl. 2)
• Riving og miljøsanering (tkl. 2)
Fløyens gulvareal er ca. 470 m2.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til konkurransegrunnlagets del 3
Anskaffelsen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse i henhold til foa del i og ii.
Norges idrettshøgskole (nih) skal rehabilitere kontorfløyen SIM1 i bygg 11 ved Sognsveien 220, Oslo.
For oppdraget skal det inngås kontrakt med én entreprenør. Oppdraget vil organiseres som en generalentreprise med fast pris, uten indeksregulering.
Anskaffelsens totale verdi er anslått til ca. Kr 11 000 000- 12 000 000 ekskl. Mva.
Byggestart planlegges til 23. April 2018 – og byggetiden er estimert å være 6 måneder.
Det er fastsatt følgende bindende sluttfrist for arbeidet: 6 måneder fra byggestart.
Alle arbeid skal være avsluttet og anleggsområdet fraflyttet og ryddet innen fristen for ferdigstillelse.
nih presiserer at enkelte leveranser vedrørende lås og beslag (dørmiljø), samt alarmsystem og adgangskontroll i aktuell bygningsmasse ikke er del av denne entreprisen og vil utføres av egen leverandør. Entreprenører i denne entreprisen gjøres oppmerksom på at dette vil medføre nødvendige tilpasninger mht. Relevante grensesnitt.
Lokalene som skal rehabiliteres er i dag i bruk som kontorer for forskere, stipendiater og administrasjonspersonell tilknyttet seksjon for idrettsmedisin, disse skal fortsette å være brukere også etter ombygningen. Lokalene består i dag av kontorer, kjøkken, tekniskrom, lager og korridor. Eksisterende ikke-bærende vegger, himling og gulvbelegg skal fjernes. i tillegg skal eksisterende el-anlegg, ventilasjonskanaler og varmeanlegg i området rives. Eksisterende toalettkjerne berøres ikke av tiltaket. Ny løsning viderefører cellekontorløsningen, men det skal i tillegg etableres nye møterom, print/kopi, sosialsone med kjøkken, lager og nytt teknisk rom. Dette innebærer nye kontorskillevegger, systemfronter i glass, nytt gulv og ny himling. Yttervegg skal tilleggsisoleres og nye vinduer settes inn. Eksisterende brannskille flyttes. Ny dør settes inn, tavlerom etableres og eksisterende dører i vegg oppgraderes. Lokalene får nytt el-anlegg. Arealene skal få ny ventilasjonsløsning med balansert ventilasjon. Nytt teknisk rom etableres i et eksisterende lager, med føringer til tak via bøttekott i trapperom. For å gjøre plass til føringer fra kontorer til nytt teknisk rom blir det ny himling i foaje og lager. Eksisterende dør til trapperom flyttes.
Byggherrens rådgivere ivaretar funksjonen som ansvarlig søker (v/ark) og ansvar for detaljprosjekteringen (pro).
Entreprenøren må for øvrig dekke alle ansvarsforhold for gjennomføring og utførelse av byggearbeidene (utf), inklusiv leverandørprosjektering, avfallsrapportering/ miljøsanering, overlevering av fdv-dokumentasjon før ferdigattest mv. følgende fagområder for utførelse (utf), evt med flere, skal dekkes med ansvar med tiltaksklasse iht SAK10 og lokale myndighetskrav (antatt tiltaksklasse angitt i parentes):
• Murarbeider (tkl. 1)
• tømrerarbeider (tkl. 2)
• Installasjon brannalarmanlegg (tkl. 3 - tilstøtende entreprise)
• Installasjon ledelys (tkl. 3 - tilstøtende entreprise)
• Sanitær, varme (tkl. 2)
• Ventilasjon og klimainstallasjoner (tkl. 3)
• Taktekkingsarbeider (tkl. 2)
• Riving og miljøsanering (tkl. 2)
Fløyens gulvareal er ca. 470 m2.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til konkurransegrunnlagets del 3
Anbud id:
509545
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Tuesday 20. February 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Demontering/remontering varmepumpeØnsker pris på hhv: Demontering varmepumpe (inne/ute) Remontering varmepumpe (inne/ute) Service varmepumpe Pumpen er ca 18 år, enten Toshiba eller Daikin. Mulig dette ikke er regningssvarende, men j...
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Henting og montering av ny peisHente nyinnkjøpt peis i butikk Oslo. Bringe peisen til hus i Lachannsvei, Oslo. Installere peisen. Fjerne gammelt røykerør. Mure igjen hullet i pipa.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Reparere betongvaskVi la en betongvask på kjøkkenet i 2018. Bunnen av vasken er smuldret opp, og trenger reperasjon - legge ny betong.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Sand og male veggEn anne maler har gjort dårlig job. Ser etter noen som kan fikse veggen.
-
Oslo
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Male vegger i leiloghet Ca 55kvmMale vegger i nyoppført leilighet der vegger er hvite. Ca 55kvm
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Ny kjøkkenvifte som fører luften utHvordan bør dette gjøres på kjøkkenet og hva blir prisanslag?
-
Oslo
-
Saturday 25. January 2025
-