IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
RFI Kontaktsenter
Ruter skal i løpet av 2020 anbudsutlyse en løsning for Sentralbord og callsenter med opsjoner for chat, chatbot, kunnskapsbasert database, sosiale medier og kundetilfredshetsundersøkelse. i den forbindelse inviterer vi til markedsdialog. Formålet med dialogen er å gjøre Ruter bedre egnet til å utarbeide anbudsdokumentene ved å få kunnskap om den teknologiske utviklingen som har funnet sted og nye tjenester som har kommet på markedet. Vi ønsker også å danne oss bedre forståelse av prismodellen for slike tjenester og hvordan vi kan sy sammen anskaffelsen på en slik måte at den er forutberegnelig og egnet til likebehandling av potensielle tilbydere.
Anbud id:
643173
-
Registrert:Monday 11. May 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud