IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
RFI - Nytt system for registrering av skift/turnus og tidsregistrering
Markedsundersøkelse om leverandører som tilbyr system for registrering av skift/turnus og ordinær tidsregistrering (flexitid)
Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning.
Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne rfi å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Vi understreker at vi på dette tidspunktet ikke ønsker å begrense noen muligheter eller løsninger som går ut over de oppgitte områder som omtales i dette dokumentet. Dette betyr at det er fritt opp til leverandøren å informere om og beskrive muligheter som leverandøren mener kan være interessant, utover det som er skissert i dette dokumentet.
For å sikre hensynet til likebehandling, gjennomsiktighet og forutsigbarhet i prosessen, lyses denne rfi ut på Doffin som en veiledende kunngjøring.
Besvarelser på denne rfi vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim kommune i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Bakgrunn for undersøkelsen
Trondheim kommune vurderer å skifte ut dagens 2 systemer for henholdsvis skift/turnus og ordinær tidsregistrering med et enhetlig system for dette.
Se vedlegg for detaljer
Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning.
Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne rfi å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Vi understreker at vi på dette tidspunktet ikke ønsker å begrense noen muligheter eller løsninger som går ut over de oppgitte områder som omtales i dette dokumentet. Dette betyr at det er fritt opp til leverandøren å informere om og beskrive muligheter som leverandøren mener kan være interessant, utover det som er skissert i dette dokumentet.
For å sikre hensynet til likebehandling, gjennomsiktighet og forutsigbarhet i prosessen, lyses denne rfi ut på Doffin som en veiledende kunngjøring.
Besvarelser på denne rfi vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim kommune i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Bakgrunn for undersøkelsen
Trondheim kommune vurderer å skifte ut dagens 2 systemer for henholdsvis skift/turnus og ordinær tidsregistrering med et enhetlig system for dette.
Se vedlegg for detaljer
Anbud id:
550975
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Thursday 11. October 2018
Er du interessert i dette oppdraget?