Sak- og arkivsystem
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Sak- og arkivsystem
Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser hos oppdragsgiver, og Noark5 sak- og arkivløsninger skal understøtte dette. løsningen skal integreres tett med administrative fagsystemer (f. Eks. hr/Økonomi) bl. a. For å redusere dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser, og med aktuelle fagsystemer for å sikre datafangst, standardisert arkivering og standardiserte uttrekk for overføring til depot.
Ny løsning skal være i full drift med integrasjoner så fort som mulig og senest 1. 9. 2019. i testmiljø skal løsningen være komplett og klare for testing og oppstart av integrasjonsarbeider mot fagsystemer 3 måneder før idriftsettelse. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å bestemme når de forskjellige delene av systemet skal tas i bruk. Implementering vil bli avtalt med ny leverandør. i tillegg ønsker oppdragsgiver opsjon på følgende funksjonalitet: - Funksjonalitet for møte/aktivitetshåndtering- Funksjonalitet for å skape/vedlikeholde elektroniske skjemaer- Funksjonalitet for kompetansedeling
Se forøvrig "Vedlegg 5 Oversikt".
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
Bakgrunn for valg av konkurranseform
Oppdragsgiver viser til at unntakene etter forskriftens §13-2 a, c og d kommer til anvendelse for anskaffelsen.
Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det er mest hensiktsmessig med en totalleverandør av sak- og arkivsystem.
Ny løsning skal være i full drift med integrasjoner så fort som mulig og senest 1. 9. 2019. i testmiljø skal løsningen være komplett og klare for testing og oppstart av integrasjonsarbeider mot fagsystemer 3 måneder før idriftsettelse. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å bestemme når de forskjellige delene av systemet skal tas i bruk. Implementering vil bli avtalt med ny leverandør. i tillegg ønsker oppdragsgiver opsjon på følgende funksjonalitet: - Funksjonalitet for møte/aktivitetshåndtering- Funksjonalitet for å skape/vedlikeholde elektroniske skjemaer- Funksjonalitet for kompetansedeling
Se forøvrig "Vedlegg 5 Oversikt".
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
Bakgrunn for valg av konkurranseform
Oppdragsgiver viser til at unntakene etter forskriftens §13-2 a, c og d kommer til anvendelse for anskaffelsen.
Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det er mest hensiktsmessig med en totalleverandør av sak- og arkivsystem.
Anbud id:
584737
-
Sted:
-
Registrert:Friday 17. May 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Sunday 26. January 2025
-