IT/Web og Support i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Service desk management system
Universitetet i Agder har behov for nytt Service Desk Management System for håndtering av henvendelser fra våre kunder. Vi ønsker et system som kan ivareta samhandling og en effektiv arbeid- og kommunikasjonsflyt internt i organisasjonens 1. Linjetjenester og ut mot våre kunder. Vi etterspør en løsning som kan effektivisere prosesser i organisasjonen med tanke på kostnader, tid og ressurser. Universitetet ønsker en framtidsrettet kundebehandling med tilrettelagte selvbetjeningsløsninger.
Systemet skal kunne betjene et estimert antall på 12000 sluttbrukere / kunder og 200 saksbehandlere.
Systemet skal kunne betjene et estimert antall på 12000 sluttbrukere / kunder og 200 saksbehandlere.
Anbud id:
251648
-
Sted:Grimstad, Kristiansand
-
Registrert:Thursday 23. May 2013
Er du interessert i dette oppdraget?