Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Service Management (Helpdesk)

Miljødirektoratet står foran en utskiftning av sitt saksbehandlingssystem knyttet til servicerelaterte henvendelser. i tillegg forberedes en implementering av ny felles ikt-sektorstrategi for etatene underlagt Klima- og miljødepartementet (kld). Strategien innebærer at Miljødirektoratet fra 01. 01. 2019 blir ansvarlig for drift av ikt-løsninger for Riksantikvaren og Norsk Polarinstitutt. Bruken av verktøyet vil omfatte Direktoratets samlede behov for håndtering av servicehendelser, berørte fagområder: ikt-avdelingen i Miljødirektoratet (oit) med eventuelle utvidelser til samarbeidsetater, Dokumentseksjonen (odo), hr-seksjonen, Husdrift (ohu), Miljødataseksjonen (tmi), Elektronisk søknadssenter (ess) med mer. løsningen skal støtte behandling av servicehenvendelser av både interne og eksterne saksbehandlere, samt å legge til rette for et høyt servicenivå mot både interne og eksterne brukere. Kunden søker i tillegg i henhold til ikt-sektorstrategien løsninger som har nok skalerbarhet til å dekke behovene for de involverte etater.
Anbud id:
476893
  • Sted:
    Oslo, Trondheim
  • Registrert:
    Wednesday 12. July 2017

Lignende oppdrag i Oslo

1 anbud