IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Service Management (Helpdesk)
Miljødirektoratet står foran en utskiftning av sitt saksbehandlingssystem knyttet til servicerelaterte henvendelser. i tillegg forberedes en implementering av ny felles ikt-sektorstrategi for etatene underlagt Klima- og miljødepartementet (kld). Strategien innebærer at Miljødirektoratet fra 01. 01. 2019 blir ansvarlig for drift av ikt-løsninger for Riksantikvaren og Norsk Polarinstitutt. Bruken av verktøyet vil omfatte Direktoratets samlede behov for håndtering av servicehendelser, berørte fagområder: ikt-avdelingen i Miljødirektoratet (oit) med eventuelle utvidelser til samarbeidsetater, Dokumentseksjonen (odo), hr-seksjonen, Husdrift (ohu), Miljødataseksjonen (tmi), Elektronisk søknadssenter (ess) med mer. løsningen skal støtte behandling av servicehenvendelser av både interne og eksterne saksbehandlere, samt å legge til rette for et høyt servicenivå mot både interne og eksterne brukere. Kunden søker i tillegg i henhold til ikt-sektorstrategien løsninger som har nok skalerbarhet til å dekke behovene for de involverte etater.
Anbud id:
476893
-
Sted:Oslo, Trondheim
-
Registrert:Wednesday 12. July 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud