Supportsystem for Trøndelag Fylkeskommune - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Supportsystem for Trøndelag Fylkeskommune - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelse av et felles supportsystem for Trøndelag fylkeskommune er å anskaffe det supportsystemet som best mulig tilfredsstiller de krav vi har til funksjonalitet, anvendelighet og brukeropplevelse. Systemet skal også benyttes til innmelding og oppfølging av avvik og forbedringsforslag.
Trøndelag fylkeskommune blir en stor organisasjon med mange brukere og vil ha behov for et supportsystem som kan benyttes til mange ulike typer henvendelser. Organisasjonen ønsker å fremstå som enhetlig for sine brukere ved innmelding og oppfølging av ulike hendelser og ser derfor nytten av å ha et felles supportsystem for alle typer hendelser.
De ulike fagmiljøene som skal benytte supportsystemet vil ha ulike behov, så systemet må være fleksibelt og kunne tilpasses de ulike behovene. Det er også viktig at det ikke er «datalekkasje» mellom de ulike faggruppene.
For ikt er det også viktig å ha en sterk integrasjon mellom supportsystem og inventarsystem slik at det er mulig for operatørene å sjekke status for den enheten som henvendelsen gjelder. Vi ser det derfor som en forutsetning at inventersystemet er en del av supportsystemet.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i vedlegg: Kravspesifikasjon - Supportsystem
Trøndelag fylkeskommune blir en stor organisasjon med mange brukere og vil ha behov for et supportsystem som kan benyttes til mange ulike typer henvendelser. Organisasjonen ønsker å fremstå som enhetlig for sine brukere ved innmelding og oppfølging av ulike hendelser og ser derfor nytten av å ha et felles supportsystem for alle typer hendelser.
De ulike fagmiljøene som skal benytte supportsystemet vil ha ulike behov, så systemet må være fleksibelt og kunne tilpasses de ulike behovene. Det er også viktig at det ikke er «datalekkasje» mellom de ulike faggruppene.
For ikt er det også viktig å ha en sterk integrasjon mellom supportsystem og inventarsystem slik at det er mulig for operatørene å sjekke status for den enheten som henvendelsen gjelder. Vi ser det derfor som en forutsetning at inventersystemet er en del av supportsystemet.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i vedlegg: Kravspesifikasjon - Supportsystem
Anbud id:
555241
-
Sted:
-
Registrert:Tuesday 6. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Smekklås til ytterdør med nøkkelsystemØnsker tilbud på å få byttet til smekklås med vanlig nøkkelsystem på en ytterdør i tomannsbolig. Ønsker kun skriftlige henvendelser. på forhånd takk.
-
Oslo
-
Thursday 26. December 2024
-