IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
System for Elektronisk Administrativ Saksbehandling
Formålet er å anskaffe en løsning for elektronisk administrativ saksbehandling og elektronisk arkiv som legger til rette for at nav - etterlever lovkrav og har god støtte til internkontroll, styring og rapportering - har effektive og brukervennlige arbeidsprosesser, der informasjon enkelt kan lagres og gjenfinnes - deltar i digitalisering av offentlig sektor innen administrativ saksbehandling og arkiv Det administrative arkivet i nav inneholder saker relatert til NAVs- myndighetsområde (saker innen arbeid, aktivitet og ytelser herunder regelverksutvikling, tilskuddsforvaltning, rettssaker, m. Fl.)- egenforvaltning og utvikling (saker som for eksempel strategi- og plandokumenter, virksomhetsplanlegging, økonomi- og budsjettsaker, tildelingsbrev, utviklings- og forvaltningsdokumentasjon, kontrakter og avtaler, prosjektdokumentasjon, personalsaker). Saker som gjelder krav fra enkeltpersoner etter lov om Arbeids- og velferdsforvaltningsloven (16. Juni 2006) – inngår i utgangspunktet ikke i administrativt arkiv, med unntak av enkelte mindre saksområder.
Anbud id:
392486
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Saturday 23. January 2016
Er du interessert i dette oppdraget?