Elektriker, Entreprenør i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Telefonitjenester
InnledningI forbindelse med utløp av eksisterende kontrakt, innhenter Baneservice nå tilbud på telefonitjenester. Basert på tilbakemeldingene vil utvalgte kandidater bli innkalt til møte for å presentere og diskutere løsninger. Bakgrunn, BanesericeBaneservice ble etablert i 1992, da nsb besluttet å skille byggherre- og entreprenørfunksjonene fra hverandre. i 2005 ble Baneservice et statlig aksjeselskap medSamferdselsdepartementet som eneste eier. Baneservice planlegger en betydelig vekst frem mot 2014. Detteskal skje gjennom organisk vekst, strategiske allianser og nyeprodukter innen jernbane og t-bane. Alternative løsningerVi ønsker tilbud på tre ulike løsninger. Avhengig av pris og funksjonalitet vil det velges hvilke vi går videre med. følgende løsninger vil bli vurdert: a. Mobiltelefon pluss ip-telefoni for interne telefoner. Sentralbordløsningb. Mobilløsning, både til interne telefoner og eksterne. Sentralbordløsningc. Mobiltelefon pluss interne telefoner. Sentralbordløsning. BrukereDet er i dag ca 100 (info fjernet) er ca 300 ansatte med mobiltelefonDet er en sentralbordløsning på hovedkontoret ved OsloC, hvor det arbeider ca 50 personer. Responstid, serviceDet bes om priser på to ulike responstider på hvert område: Opprettelse av nytt telepunkt (ny bruker med nytt nummer evt. Trekking av kabel): a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Endring av nummer: a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Feilmeldinger på telesambandet: a) Om man ringer før tolv, hjelp samme dag. b) Ved kontakt etter tolv, påløpende arbeidsdag. SentralbordetSentralbordet må inneha alle normale sentralbordfunksjoner. Da sentralbordet i dag kun betjenes av en person, må det være mulig å koble videre til en telefon som kan viderekoble, slik at operatøren kan gå vekk fra sentralbordet uten at innringeren settes på vent. Tilbyder må presentere mulige løsninger i henhold til dette. *Kundeservice, synlighetWebbasert løsning som gir tilgang til porteføljen til enhver tid- slik at Baneservice når som helst kan endre navn på bruker / hvem som skal ha faktura (e- faktura) og ha innsyn i forbruk. døgnkontinuerlig kundeservice (Baneservice har betydelig helg/nattarbeid)ReferanserBeskrivelse av aktuelle referanser (firmaer som benytter tjenestene i dag).
Anbud id:
78233
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Wednesday 20. January 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Montere Silverglans lys og Rodnet fjernkontroll til faxælven speilskap fra IkeaJeg har fått montert et speilskap fra Ikea, men trenger hjelp til å få tilknyttet lyset som følger med. Det mangler støpsel og jeg vet ærlig talt ikke hvordan man gjør det
-
Oslo
-
Monday 27. January 2025
-
-
Ny taklampe og bytte 15 strømuttakDra strømkabel og installere dimmer for ny taklampe. + Byta ut 15 strømuttak från ojodrade till jordade, och evt. Dra nya jordade kablar. Gammel bygård från 1890. Kablar är festet utanpå veggen.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Taklampemontering ++Montere tre taklamper samt se på et dimmerlys som flakrer Lampe nr 1(blå og rød lampe): jordet lampe mot jordet ledning, lengden må tilpasses Lampe nr 2 (hvit glass kuppel): må festes i taket og mont...
-
Oslo
-
Monday 27. January 2025
-
-
Ny kjøkkenvifte som fører luften utHvordan bør dette gjøres på kjøkkenet og hva blir prisanslag?
-
Oslo
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Montere ny sikringkurs pga ny induksjonstoppHei Lurer på om noen kan hjelpe meg med å montere ny sikringkurs pga ny induksjonstopp. Bor i blokk og har komfyr med 16 amp sikring idag, men den nye induksjonstopp krever 25amp.
-
Oslo
-
Friday 24. January 2025
-
-
Bygging av betongmurveggJeg søker en bedrift som kan bygge en betongmurvegg for å sikre en parkeringsplass. Graving er ordnet, og steiner er ordnet, så det som gjenstår er oppføringen av selve muren. Ta gjerne kontakt for...
-
Oslo
-
Thursday 9. January 2025
-