Skadedyrkontroll i Nordland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Nordland
Avsluttet
Tilbud på bekjempelse av skadedyr i Vågan kommune
Formålet med anskaffelsen er å dekke vågan kommunes sitt behov for håndtering av ulike typer skadedyr. Behovet deles inn i tre typer av oppdrag:
Faste oppdrag:
Oppdragsgiver ønsker at det utføres faste oppdrag for kommune på følgende lokaliteter jf. Punkt 1. 2. 2.
Serviceavtaler for bygg
Oppdragsgiver ønsker muligheten til å kunne inngå serviceavtaler for kommunens ulike bygg etter behov. Dette kan både være forebyggende avtaler mot som mus/rotte, maur, lagervareinsekt, veps, veggdyr, kakerlakker, skjeggkre og sølvkre. Eller serviceavtaler knyttet til kommunale lokaliteter, og skal gjelde per bygg. Vi legger ved vågan kommunes lokaliteter.
Enkeltoppdrag og materiell
Oppdragsgiver ønsker å kunne bestille enkeltoppdrag utover de faste oppdragene. Dette kan være kontroll, rådgivning, forebygging og bekjempelse av mindre skadedyr i kommunale bygg/eiendommer. i tillegg er det ønske at leverandør kan tilby produkter som oppdragsgiver lovlig kan kjøpe til eventuell egenbekjempelse/kartlegging av skadedyr og insekter.
Det skal fylles ut prisskjema for ulike materialer, faste avtaler, enkeltoppdrag og kartleggingstjenester. Det vil også bli krav om å oppgi eventuelle km kostnader mellom kontorsted og oppdragssted.
For en nærmere beskrivelse, se vedlegg 1 - Kravspesifikasjon.
Enhver avtale skal kunne sies opp i løpet av 3 mnd. Oppsigelsestid. Inneværende pluss 3 mnd.
Faste oppdrag:
Oppdragsgiver ønsker at det utføres faste oppdrag for kommune på følgende lokaliteter jf. Punkt 1. 2. 2.
Serviceavtaler for bygg
Oppdragsgiver ønsker muligheten til å kunne inngå serviceavtaler for kommunens ulike bygg etter behov. Dette kan både være forebyggende avtaler mot som mus/rotte, maur, lagervareinsekt, veps, veggdyr, kakerlakker, skjeggkre og sølvkre. Eller serviceavtaler knyttet til kommunale lokaliteter, og skal gjelde per bygg. Vi legger ved vågan kommunes lokaliteter.
Enkeltoppdrag og materiell
Oppdragsgiver ønsker å kunne bestille enkeltoppdrag utover de faste oppdragene. Dette kan være kontroll, rådgivning, forebygging og bekjempelse av mindre skadedyr i kommunale bygg/eiendommer. i tillegg er det ønske at leverandør kan tilby produkter som oppdragsgiver lovlig kan kjøpe til eventuell egenbekjempelse/kartlegging av skadedyr og insekter.
Det skal fylles ut prisskjema for ulike materialer, faste avtaler, enkeltoppdrag og kartleggingstjenester. Det vil også bli krav om å oppgi eventuelle km kostnader mellom kontorsted og oppdragssted.
For en nærmere beskrivelse, se vedlegg 1 - Kravspesifikasjon.
Enhver avtale skal kunne sies opp i løpet av 3 mnd. Oppsigelsestid. Inneværende pluss 3 mnd.
Anbud id:
752219
-
Sted:Vågan
-
Registrert:Thursday 9. September 2021
Er du interessert i dette oppdraget?